Monday, November 17, 2008

3 SOALAN MAUTTTTTT...

yahuu... merdeka!!! hari ni last paper..rasa mcm burung plak terbang bebas di udara..perghh.. rasa ringan je kepala ni...hehe..xsbr2 nk blk umah...ats sebab tertentu aku trpksa balik lewat 3hari..xpe berkoban ape sje utk......

xsabar2 nk jumpa kengkawan lama..last kita org kumpul pn sblm msk U ri 2..mesti byk benda nk di bualkan..dan aku akan berhadapan dengan soalan-soalan n kritikan yg tak gemar aku nk dengar antara soalan-soalan yg aku jangka akan ditanya adalah:-

  1. Hang dengan sapa la ni?? maksudnya tya aku couple dgn siapa skrg ni dan sememangnya aku belum ketemu prince charming yg leh mencairkan ati aku ni...bosan betol nk dgr pertanyaan cm ni!!!
  2. Takkan xda sapa kot yg hg berkenan kat USM tu??? Heloo..nk cari laki ni bkn benda yg senang..silap pilih nanya aku!!
  3. Hang nampak berisi la..bila nk start diet?? Adeh..xske btol la soalan ni.. Biar la cana pn body aku janji aku bahagia kn??? Lgpn aku xla gemok sgt cuma berisi sket jer lbh2 lg kat pp ni chubby!! Cute pe??? hahaha...

tak ske betol laa....tp terpaksa la aku terima hakikat yg kengkawan aku akan tanya soalan cm ni kat aku hmm...


Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

0 PESANAN PENAJA:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi