Tuesday, November 25, 2008

BUTA YG MEMBUTAKAN

Hari ni dh 5 hari dk umah. Cuti ni boring gle...xkuar mana pon.. Kalo kuar pn ade Mr X tu sms ajak kuar..Itu pun berjemput dan berhantar..huahua....Itu pun konon nk g joging, tapi aku malas, sayang kt lemak2 tepu aku ni haha...So kuar gk konon2 nk kuar kn peluh,aku sarung jeans jer.. Pusing la satu tasik jitra tu dgn suar jeans.. Steady jer beb!! ngeh3.....

Aku xtau nk g melilau mn. Nk cari kerja, kejap sgt cuti dh la kena blk seminggu awl...adeh masak aku cm ni!! Duit semakin berkurangan, mana nk cari kain pasang lg nk buat baju..Kazen aku nk kawen aku yg jd pengapitnya...Bleh mencapub ckit..ngeh3..(nk ngada2 ckit)..hehe....

Tapi hajat aku nk makan tom yam xtertunai lg...dh kebulur tom yam dh ni...cuaca lak tak mengizinkan..Hari2 hujan...nk kuar pn susah..tapi aku bantai jer..rempit dalam hujan ngan skuter kesayangan aku tu...sejuk..pas2 blk mula la rasa cm nk demam....huhu....xpe2...bkn slalu...

Esok ingt nk kuar gk ar..g pusing2 pekan alor star ni...asyik terperuk kt umah jer...membuta jer keje..xleh jadi cm ni...Hal ini adalah tidak membangunkan negara bak kata sorg member aku tu..wakaka... Tapi ayat aku senang jer, tak penting pun, bukan masuk peksa..hihi....

Lagi 5 hari (semasa entry ni ditulis) nk masuk bulan disember dh..kejap jer masa berlalu... Tahun depan umur aku bertambah lg setahun insyaallah kalo panjang umur...Tapi banyak lg yg aku tak gapai....banyak lagi yg xlengkap dlm hdup aku.. Apa dia ek?? hmm....

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

0 PESANAN PENAJA:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi