Monday, November 10, 2008

CAHAYA

Cahaya...aku mencari-cari dimana cahaya...dalam kegelapan malam, aku menyosori satu persatu jalan yg ada di hadapan aku..Tanpa arah dan tujuan, aku terus menyosori lorong-lorong gelap itu.. Hanya ingin mencari cahaya....Di manakah cahaya itu?????

Cahaya yg sangat penting dalam kehidupan manusia.. Tanpa cahaya itu manusia akan sesat sesesatnya...Lantas mana cahaya itu???? Aku teruskan perjalanan ku ini tanpa rasa ragu-ragu.. Terus berjalan dan berjalan.. Ku lalui lorong-lorong yg penuh dgn duri dan ranjau.. Aku hampir tersesat dalam mencari cahaya...... Tanpa rasa penat, tanpa menghiraukan hujan dan ribut, aku terus mencari cahaya....

Dan akhirnya aku bertemu dengan nurrcahaya.blogspot.com.... Inilah blog aku....hehehe... suspens je kan??? Huhu....

P/S DALAM HIDUP KITA PERLU MENCARI CAHAYA...CAHAYA YG AKAN MEMBAWA KITA KE JALAN YG BENAR....INSYAALLAH.....

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

0 PESANAN PENAJA:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi