Monday, November 10, 2008

KENANGAN RAYA

DARI KIRI: AKU,IKA,KAK YONG N KAK NGAH



Agaknya masih belum terlambat kalo aku ceta pasal sambutan raya aku pd thun ni.. memang best bangat....suma sepupu-sepapat aku balik dri yg umur paling tua smpai la yg paling kecik skali.. Kiranya anak-anak tok n wan aku merangkap mak sedara n bapak sedara suma ada masa raya ritu... Leh kata dalam rumah tok aku tu ada lebih kurang 40 org penghuni...memang meriah gle... Dan aku bersyukur kerana dapat lagi beraya dgn tok n wan tersayang... Semoga ALLAH memanjangkan umur dan diberikan kesihatan yg baik kepada mereka amin..



NI WAN DAN TOK AKU YG SEBELAH KIRI TU SEPUPU AKU

Aku memang rapat dengan sepupu-sepupu aku..biasa la umur pun hampir sebaya..leh kata memang slalu kongsi la segala cerita tak kira la pasal fesyen,boyfren,kekawan, n mcm2 lg... Malam raya ri 2 kami semua kuar g pantai murni...pantai tu kt umah tok aku jer....so kitaorg g nek van rusa..huhu... kt bawah ni antara pic2 yg kitorg ambil masa g pantai murni n waktu hari raya.





4 DARA PINGITAN


WAKTU HARI TERKHIR BERBUKA PUASA










PIC KENANGAN DENGAN ADIK-ADIK
DAN SEPUPU AKU



Sesungguhnya pertalian saudara yg rapat ini membawa kepada silaturahim yg berpanjangan.. Alhamdulillah......












2 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi