Tuesday, November 18, 2008

MASIH ADAKAH HARI ESOK???

Apa yg aku cari sebenarnya?? Mengapa begini jd nya?? Aku tidak penah mengharapkan apa-apa cukupla aku menjadi peneman yg setia saat diperlukan. Aku tidak mengharapkan apa-apa darimu. Aku tak kan lari dari kenyataan kerana kenyataan adalah satu realiti yg dinamakan hakikat. Hakikat yg harus ku terima. "cinta itu tidak dapat di fikirkan". Ya, cinta itu tidak dapat difikirkan.

"I will there for u..always.." Tapi sampai satu saat aku harus lepaskan kau terbang setinggi-tingginya. Meninggalkan debuan halus yg hilang bagaikan dihembus bayu. Tapi letakkan aku di suatu sudut kecil hati mu. Hanya sudut kecil, tidak lebih dari itu. Itu sudah memadai buatku.

"Masa itu bergerak". Kita tidak tahu pengakhiran yang bagaimana kerana masa itu sentiasa bergerak. Bergerak dengan meninggalkan kenangan-kenangan manis saat tertawa bersama, menyanyikan lagu itu dengan sepenuh perasaan kerana bait-bait lagu itu menggambarkan isi hati. "Lagu kita"

Jangan kau salahkan diri dengan apa yg terjadi. Aku tak rela melihatmu bersedih keranaku. Hadapi la hari-hari kita dengan sepuasnya kerana kita tidak tahu masih adakah hari esok?

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

0 PESANAN PENAJA:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi