Monday, November 10, 2008

PERSAHABATAN...

Sahabat..aku nk story la sket pasal kwn bek aku.... Aku memang ramai kwn..Biasala aku ni kan peramah orgnya....ehhehe...tp dalam ramah2 aku ni sbnrnya aku ni pemalu..hehe..koya lebih kn? hahaha..... Dalam byk2 kwn aku, ada sorg kawan ni mmg dh lama ngan aku...dr sek teknik lg, 1 kelas pas2 msk form6 1 kelas lg..kami lak 2 org jer dr teknik yg sm...so kalo pegi mana tu berkepit sakan la mcm belangkas kalah org bercinta......huhu...

Tapi antara kami berdua..memang berbeza...dari segi fizikal lg ar berbeza...sorg rendah sorg tinggi....aku ni tembam dia kurus melidi hehe....tp yg smnya kami ni sejiwa....tok sah tya la sejiwa cna..macm2 segi la...cuma taste pak we jer berbeza hehe....kalo sma susah gk...karang gaduh lak berebut pak we...nsb baik la yg tu berbeza...hehehe....

So, abeh jer STPM aku dpt usm, die pn dpt usm...yg paling best tu kos yg sama lak tu... Kami memang xpenah rancang pun..kebetulan jer dpt tmpat dan kos yg sm.... Member2 lain suma asyik perli xberpisah juga dua-dua org ni...huhu..cuma aku harap jgn dpt laki yg sm sudah..hahaha....

Dia memang byk kongsi susah dan senang sm2 aku...dan dia la yg berada di sisi aku saat2 aku dilanda kekecewaan..dia byk bg semangat kat aku...Memang kalo ingt balik bikin ati aku sedih jer..tp aku gembira dpt kawan cm ni..ni lah sahabat sejati..sentiasa susah dan senang bersama-sama..cm 2 gk aku..n kalo bleh aku nk jadi kwn yg terbaik skali di dunia..n aku memang pentingkan kawan..kdng2 aku lebih pentingkan mereka dari diri aku sndiri..cuma aku sedih kdng2 ade sesetengah kwn aku tu saat susah baru la nk cari kita.n kalo kita susah..tglkn kita.. memang sedih siot lau dpt member cm 2......

Tapi aku xkisah..adat la...manusia tu rambut jer sama hitam walaupun skrg ni ramai yg dh
bubuh kaler mcm2 tp ati lain-lain...Cuma kita fikir hidup ni bagai roda, kadang2 kita di atas dan kadang2 kita di bawah...so jgn riak kalo tibe2 kita dpt nikmat yg tak disangka-sangka.....dan yg paling penting jgn tinggal kwn saat-saat dia perlukan...sbb 1 hari nanti kota mungkin perlukan kawan yg kita tinggal dulu....

Berbalik pd ceta kwn bek aku td tu..mmg dia sntisa di sisi aku saat aku skit, sehat, ketawa sm2, n penah ngis sm2..huhu.....memang aku syg ar kt dia..nasib baik aku xda abg kalo tak buat kak ipar dh tu..hehehe.. MADU??? Ohh..yg tu xbleh la....aku syg ooo bakal suami aku tu nanti..mn leh kongsi2..hehe...

lupa nk gtau kwn bek aku ni nama dia ida....hehe...ni aku sertakan pic die ngan aku...
cuma aku nk pesan sayangi la sebuah persahabatan kerana di situ terletaknya satu nilai yg mungkin sukar untuk di cari ganti.....




ni lah sahabat tersayang aku...pic aku yg kelolo
hahaahah....


kat bawah ni lak pic aku ngan ida masa
kem form 6...ms tu dlm bus..




P/S INDAHNYA DUNIA HANYA SEMENTARA, INDAHNYA CINTA HANYA SEKETIKA ,INDAHNYA MIMPI KADANG-KADANG TAK PASTI TETAPI INDAHNYA PERSAHABATAN SUKAR DI CARI GANTI....


Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

0 PESANAN PENAJA:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi