Wednesday, December 24, 2008

KEREK PUNYA MINAH!!

Hari ni hari yg sgt sibuk. Terkejar ke sana ke mari. Sesat. Silap bangunan. Adeh malu gk tu!! xpe..Belajar dri kesilapan. Pastu rasa lapo. Singgah la jap kt kedai mahasiswa tu. Aku dgn lenggang kangkongnya masuk dlm kedai n plh barang2 yg aku nk beli. 4 jenis barang sumanya.

Selesai membayar di kaunter, akak tu pn dh abeh kira aku pn tanyalah plastik ada tak? Nk isi barang2 yg aku beli tu. Akak tu tanya aku blk tak bawa beg ke? Dlm hati aku dh panas dh. Kerek btol minah ni. Dh nampak aku dtg melenggang ada mau tya lg ka??? Aku pn geleng kpala je. Kalo aku mula bersuara jap g kuar ayat yg power2 sakit minah tu nanti. Dh la beli barang byk. xkan aku nk pegang jer kot jinjing barang2 tu blk? Dh la jauh. Lau berterabur ats jalan apa cerr???? Itu pn tarak leh pikir ka?

Plastik pon mau berkira ka? Pg2 dah bikin aku "hot fm" dh..panas dr biasa...Cekedut punya orang. plastik pon tarak mau bg ka? $#*@..$ Huh!!! panas siot....

2 comments:

  1. salam

    ramlyotai.blogspot.com

    aberamly.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    lawak2...
    hang karate jer tengkuk minah tu...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi