Tuesday, January 20, 2009

ALAHAI BERTINTED PULAK!!

Balik kelas td aku terus g cafe nk lunch. Disebabkan tempat penuh dgn orang-orangan yg aku kurang kenal jd aku amik keputusan nk duduk di meja sekali dgn zaf, amin n dayat.

Masa ddk mkn kami berbual-bual kosong. Cerita psl derma darah, cerita psl cik hassan penolong penggawa km dan ceta psl game bola tampar di mana km menang dgn Desasiswa Restu.

Pastu zaf tegur aku. Dh bertinted ko ek? Maksudnya kulit aku ni bertinted. Sun burn. Nampak sgt ketara kegelapannya. Especially di bahagian muka dan tgn. Walaupun kulit aku semulajadi mmg kurang putih, tp xla segelap ni. Pastu amin menambah nmpak sgt la tgn ko pn sma. Adeh!! Aku ckp mn taknya abeh main bola baling, main bola tampar lak.

Biarla kulit bertinted, janji hati tak gelap betul tak????

P/S >>>KORANG ADA NK SYORKAN TAK PRODUK-PRODUK YG BOLEH MEMUTIHKAN KULIT DLM MASA YG SINGKAT??

1 comment:

  1. sokong 100%...
    biar kulit gelap janji hati x...
    haha...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi