Saturday, January 17, 2009

CETUSAN SEDIKIT RASA

KAWAN
DATANG SILIH BERGANTI
DATANG DAN PERGI
TINGGAL AKU SENDIRI

BILA AKU GEMBIRA
DIA DATANG
BILA AKU BERDUKA

DIA PERGI

ITUKAH MAKNANYA KAWAN?
BILA GEMBIRA DIA DATANG
BILA BERDUKA DIA PERGI

ITUKAH KAWAN?

KAWAN BANYAK RAGAM
KADANG-KADANG MEMBUAT AKU GERAM
APA YANG MEMBUAT AKU SERAM
BILA ADA KAWAN YG MENIKAM

TAPI
SAHABAT MASIH TEGUH BERDIRI
MENANTI SESUATU YG PASTI
SENTIASA TEGUH BERDIRI DI SISI

ITU YG AKU INGINKAN
DARI SEORANG
SAHABAT
BUKANNYA KAWAN YG DATANG DAN PERGI
SESUKA SUKI


ADAKAH SAHABAT
YG AKAN SETIA MENEMANI DI SISI
SAAT AKU MEMERLUKAN SESEORANG
YANG BERNAMA SAHABAT

3 comments:

  1. yup.. susah nk cari sahabat duka bersama.. tp.. sy dh jmpa.. hhehehe

    ReplyDelete
  2. pan: mahu jd sahabat sy???

    akugumbira: dh jumpa? spe ek??

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi