Tuesday, January 13, 2009

MUSANG BERJANGGUT

Kenapa aku suka lelaki yg ada janggut??? Bagi aku mereka sangat sweettttt.......Dan aku akan mencari lelaki yg berjanggut utk jadi pasangan aku. Hehehe...

Kenapa?

Sebab mata aku tertarik dgn janggut. Kalo ada 10 orang lelaki di letakkan beramai-ramai utk aku pilih 9 lg sgt hensem tp xda janggut dan hanya sorg yg kurang hensem tp ada janggut aku akan pilih yg kurang hensem yg berjanggut tu. Hehehe.

Aku sgt taksub dgn janggut sampaikan penah aku tunjuk gambar kengkawan aku kt adik aku pas2 aku tunjuk la kt dia yg mn 1 aku rasa hensem tiba2 adik aku tanya apsal yg aku tnjuk suma yg ada janggut? Ye x ye juga ek baru aku perasan.

Orang yg simpan janggut memang sweetttt kan? Tapi ada jenis2 janggut gk yg aku minat. Kalo setakat 2, 3 helai tu bo layan la... Kalo berjanggut smpai ke dada lg la aku xske. Biar sket2 jer yg di trim dgn cantik. Perghh.. Excited jer aku ceta psl janggut ni. Hahaha..

Dan sekali lg niat aku nk letak pic contoh2 janggut yg aku suka terbantut. WIFI ni xkuat ar.. Geram tol aku.. Xpe lain kali la...

Kalo ada perempuan yg xminat lelaki ada janggut tu adalah sangat merugikan hehe.. Bagi lelaki yg xda janggut simpanla janggut anda mulai skrg...Kalo anda jumpa org perempuan yg minat lelaki berjanggut anda adalah seorang yg bertuah ngeh3...

4 comments:

  1. hakhak.. janggut je leh jd cter.. hehe.. akugumbira da janggut.. hehe..sbb akugumbira nk mnpunyainya.. hehe.. tp xbyk laa.. cikit je.. trim gak.. nape ekk??.. nape anda berminat ngan laki yg da janggut??

    ReplyDelete
  2. ermm..senang je pasal janggut ni...janggut ni ada hikmahnya diberikn oleh Allah S.W.T...nk taw sbb apa?..cthnya..apabila diwaktu suami isteri....jika persekitaran haid isteri x sempurna...si isteri bleh belai janggut suami...ia dpt merangsang persekitaran haid dgn sempurna.lg byk janggut lg baik..tp xtaw la ikut org sama la setiap org ada citarasa tersendiri utk memilih kan3x?...ni salah 1 je lah yg sya petik dr hadis..sbb sya baca dlm 1 hadis yg mengatakan tentang haid ni... heheehe...selamat mencubaa..!!!!!

    ReplyDelete
  3. nak janggut mcm mna ni anyys?janggut kambing kew?janggut jagung kew?janggut toncang cina kew?janggut taliban kew?janggut org arab kew?harap2 anys pilih la yg mna 1.hehehheheee....

    ReplyDelete
  4. akugumbira: diulangi sekali lg jagut 2, 3 helai BO LAYAN EK? HAHAHA....

    Anoy 1: bagus la info tu akan dipraktikkan bila dh kawen nti hakhak....

    Anoy2: janggut jagung 2 cna ek?? huhu... maybe ske janggut carpet hahaha..cana 2? huhu..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi