Friday, January 23, 2009

TIADA KATA NAK DI UNGKAPKAN

Tadi sahabat baik aku ym aku. Dia kata nk gtau sesuatu. Aku mcm boleh agak pe dia nk gtau. Pastu aku tanya blk "hang nk bertunang ka?" Then dia ngaku. Dia jemput aku p umah dia raya cina ni.

Aku gembira dia nk bertunang dan dlm thn ni juga akan dilangsungkan perkahwinan mereka. Tiba-tiba aku rasa sedih. Dia nk bertunang dan xlm lg nk kawen. Aku???

Pak we pon xda..hukhuk sedih btol.... Org kata aku memilih? Yeke? Tapi "org" yg kata aku memilih tu adalah org yg ingin mendekati aku tp aku nk berkawan dahulu sblm pergi lbh jauh.

Hmmm...

So, then, apa lg nk dikata??

2 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi