Wednesday, January 21, 2009

TOM YAM PUNYA PASAL.....

Tak sampai seminggu lega demam, aku demam balik. Datang package siap dgn batuk sekali. Macam biasa la. Bila dh batuk, memang agak teruk la keadaan aku. Bulan ni sj dh 2 kali aku demam.

Sekarang, suhu badan aku agak panas. Bila time sakit mcm ni mula la hati aku sayu. Teringat umi, walid, tok, wan suma sedara aku kat kampung tu. Tak sabar2 nk balik dh dan saat2 macam ni aku mula teringat makanan feveret aku -tomyam.

Aku kepingin tom yam hukhuk... Dan aku mula berfikir-fikir yg bukan2. Kalo aku mati mesti hajat aku nk makan tomyam tak tercapai. Hukhuk...

Aku ajak kawan aku. Tapi dia ada keja. Hmm...orait! Xpa... Tapi aku betul2 nk mkn tom yam.. Uwaaa....nk tomyam....nk tomyam....Tolong aku kepingin tomyam....Pada sapa aku nk luahkan??

Aku betul2 kepingin tomyam...hukhuk...Nak nanges dh!!! Tolong lapo tomyam ni.....

2 comments:

  1. me too really craving for it! favourite food tu. =P

    ReplyDelete
  2. syafiqah: hahaha..

    bleh jer kita makan semeja nanti cuma mangkok jer lain2...takut xcukup lak..

    hehe...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi