Monday, February 2, 2009

CAHAYA DLM HIDUPKU..

DEDIKASI UNTUK PUTERIKU SAYANG

MY UMI N MY PRINCESS



Baru jer balik hari ni dh rindu... Kakak rindu la kat puteri... Rindu nak layan keletah puteri yg kadang-kadang buat kakak geram dan letih nak melayan.

Tapi puteri yg banyak membawa keceriaan dalam hidup kakak. Kakak ingat lagi sebelum puteri hadir kat dunia ni. Masa belum jadi segumpal darah pun. Kakak dh mimpi yg umi mengandung kemudian lahirkan adik perempuan.

Masa tu kakak ada adik laki jer suma. Kakak tak da geng. Kalo gaduh pon memang kakak yg kalah. Kesian kan kat kakak?

Kakak ingat lagi masa puteri lahir, semua suka..Lagi pun beza umur kakak dgn puteri 19 tahun. Kadang-kadang org ingat puteri anak kakak. Kalo kakak jumpa kawan-kawan lama kakak, kakak ngaku jer puteri tu anak kakak..Hehe..

Kakak gak penah gaduh dgn p.we kakak dulu sbb puteri. Dia jeles. Dia takut kakak lebihkan puteri dari dia nanti. Tapi jodoh kami tak kuat. Kakak redha. Walaupun kakak kehilangan dia kakak msh ada puteri.
Kalo kakak sedih kakak suka main2 dgn puteri. Kakak suka tengok puteri. Puteri pon manja dgn kakak. Tengok puteri senyum pon abeh hilang masalah kakak.

Kakak selalu marah abg ijat sebab dia suka usik puteri. Kakak tak suka puteri nangis. Kakak suka dengar puteri gelak. Suka tengok gelagat puteri yg boleh buat kakak ketawa.

Cuma kakak harap bila puteri dh besar nanti puteri akan jadi budak yg baik. Kakak takut tgk gejala sosial zmn sekarang apatah lagi bila zaman yg akn datang. Time tu puteri pon dh besar. Kakak takut puteri jd anak nakal lagipun puteri ramai abang. Abg2 puteri manjakan puteri. Kakak pon kdg2 manjakan puteri. Umi dan walid pon sm.
Kakak takut akibat manja terlalu lebih nanti puteri lupa diri bila dh besar nanti. Cuma kakak harap puteri akan jd anak dan adik yg baik.
PUTERI QISTINA SYAKIRA. Umi letak nama QISTINA tu sebab nk puteri jd adil pada kakak dan abg-abg puteri. SYAKIRA. Syukur sebab dh lama kami semua nantikan sorang lg perempuan dlm keluarga kita dan akhirnya tercapai jugak.
Kakak rindu la kat puteri....




Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

0 PESANAN PENAJA:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi