Monday, February 2, 2009

DI TAG DAN "MENGE"TAG

Tag? Mende apa ni? Mula-mula memang bengong sket psl menatang ni. Bila lama-lama aku simpulkan yg tag ni lebih kpd memberi soalan then jwb. Tak ssh mana pon..Tag ni tak dtg dgn tekanan mcm razor ckp hoho..

Aku telah ditag oleh razor...Tapi dia tulis aku sbgai Gadis separa kampung separa bandar.. Dia tambah separa kat kampung tu.. Pon boleh!! ;)

5 FAKTA TENTANG DIRI:
~suka makan tomyam
~ada masalah dengan kucing(takut+geli kucing)
~tak suka pakai jam tangan (kalo nk tgk jam kat nset jer..)
~ska tengok laki ada janggut...cute kan?? ahakz..
~masih single hahaha..(promote sket) ngeh3...

5 PERKARA PALING MENAKUTKAN DALAM DUNIA:
~takut excident
~takut dan gayat dgn tempat tinggi (termasuk ms berdiri ats escalator dlm supermarket)
~takut tak kawin-kawin sampai tua..hahaha...
~takut nk bercinta lagi..(hehe gelak malu-malu)
~takut nak derma darah....sbb bila aku tgk darah yg dok dlm beg tu aku rs mcm nk pitam...

5 LAGU BUAT MASA SEKARANG
~munajat cinta-the rock feat dani
~cinta antara kita-duta dan baizura kahar
~lagu kita-aizat
~Jason Mraz-lucky
~Yesterday-the beatles

5 PERKARA YANG SELALU DISEBUT
~insyaallah
~makaseh...
~adeh
~bengong
~bewak(biawak)

5 PERKARA YG AMAT BERNILAI
~laptop
~handset
~duit
~patung spongebob yg dihadiahkan ex-boy aku ms bzday aku yg-19
~ic sbb dh pnh hilang 3 kali

5 PERTAMA KALI DALAM HIDUPKU
~pertama kali beli kasut yg harga RM30..yg len suma harga rm25 dan ke bwh (biasala org susah hukhuk..)
~Pertama kali naik flying fox pastu bila dh smpai seberang xblh nk berdiri sbb lembik lutut.. Aku gayat lor tmpat tinggi2 ni...sumpah xnk naik dh...
~Pertama kali dpt hadiah nset dr seseorang....(ex-boy aku la tu)
~pertama kali nk blaja drive kereta tp terlupa tarik handbrek...
~Pertama kali kena ckp depan org ramai,tangan aku menggigil pegang microfon..Aku xblh pegang mic nti dtg drh gemuruh. Kalo xpegang xpa..

BLOG YG HENDAK DI TAG
~aku gumbira
~syafiqah syafruddin
~batrish
~T--T
~Jawahir
~LOL
~Jumie samsudin

nak tambah lg satu azym....jgn xbuat azym.... ;P

11 comments:

  1. miskin tapi kaya. kaya tapi miskin. camne tue?

    *byk ayat mempromote diri tue.

    ReplyDelete
  2. flyo: yg sedang-sedang saja...aisey terdangdut plak...hahaha...tingat lirik lagu dangdut tu..

    nak kata kaya xla kaya sangat nk kata miskin xla miskin sgt..huhu...

    *tag kan utk promote diri...ngeh3...

    ReplyDelete
  3. LOL: yola ko la...spe lagi... ;P

    Azim: bukan selalu dpt promote diri cm 2..hehe

    ReplyDelete
  4. huhu...br perasan org menunaikan kewajipan....



    gud girl!

    ReplyDelete
  5. azim: ada 2 pantun utk ko:-

    sudah gaharu cendana pula....
    dh tahu dok bercerekarama pula
    hoho..

    kura-kura dlm perahu...
    kura2 jln lmbt sbb 2 naik perahu...
    arnab klh sbb 2 la...
    hahaha...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. LOL: Bagus2..bertindak mengikut arahan.
    ;P

    razor: gud girl are only for gud guy...

    ;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi