Sunday, February 22, 2009

DULU DAN SEKARANG

Aku sangat sibuk sekarang.
Sibuk bagai nak gila..
Tapi
Fikiran aku masih waras
Walaupun hampir-hampir nak gila
Penat tahap gaban!!
Penat bagai nak gila.
Masa untuk diri sendiri pun tak ada
Apatah lagi untuk orang lain
Dulu,
Boleh rileks-rileks
Sekarang,
Nak makan pun dah tak sempat
Tidur bila matahari hampir terbit
Tak sempat nak bermimpi yang indah-indah
Seusai solat subuh siap-siap ke kelas
Dengan mata yang masih menahan kantuk tersengguk-sengguk
Gila kan???
Dan hasilnya...

AKU SEMASA DULU


AKU KINI

Berbezakan????

Dulu aku demok!!

Sekarang chubby sket2 kowt???

Huhu...

...................................................................................

**Mahu berehat sebentar...Pejam mata... Ok dah!!

Take your time...

Jangan jadi macam aku!!!


3 comments:

  1. Yihooooo..
    a'ah ar. agak different wajahnya.
    xper, pasti ada satu masa yang u leh tdo sepuasnya..

    **Nanti datang ke Mahligai Hati LOL k..
    AWARD jwb tag hari tu dah LOL postkan..
    Sudi amik k..
    Thanx..

    ReplyDelete
  2. LOL: perlukan hari tidur sedunia...

    * berbeza ek?? demok kan?? dlu bahagia sbb tu makan lalu..
    sekarang pon mkn gak tpi mkn hati jer...huhu..

    **thanks....akan ke mahligai LOL utk dptkan award...

    ;)

    ReplyDelete
  3. Eh..comel jgak ko ni kn..nk ngorat bleh? Haha=p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi