Tuesday, February 3, 2009

KONPIUS

Hari ini aku dapat berita yang kawan aku masuk sepital...

Nak pegi tengok ke x?

UG: ko tahu tak yg A*** msk sepital?
Aku: napa??
UG: kena chikugunya
Aku: hidup lagi tak dia?
UG: ish ko tak baik ckp cm 2..
UG: aku nk g tgk dia ko tak nak g tengok ke?
AKU: Malas la..
UG: ala profesional la sket...
AKU: hmm tgk la dulu....
UG: Anggap cm kawan-kawan dh la..
AKU:hmm...

Sebenarnya hatiku agak berat nk g tgk dia..Np erk??

Sebab aku pnh ada sejarah bling bling dgn dia..Kalo pergi nti dia pk pe lak? Dah la aku pnh sound dia dlu sbb dia memper......kan aku...Dah la dia terkantoi tahap dewa dgn aku...

Macam mana aku tak dush dush kan dia...

Hmm...

Nak pergi ke tak nak???

7 comments:

  1. mesti ko ade affair ngan budak tue dulu kan???hahhahhaha

    pergi la melawat. xbaik tau.

    ReplyDelete
  2. Pegi ke tak?
    Pegi ke tak?
    Pegi ke tak?

    U rasa nak pegi ker?

    **Gadis kampung separa bandar.. aku betulkan ek.. huhu..

    ReplyDelete
  3. flyo: hehe..(gelak malu-malu)

    LOL: xpegi kot dgr ceta ada org dok tgu dia kat sepital dh...mau kena pelengkong nti...

    nti dia kena pyakit chikukunyah lak ngan aku...hoho..

    ***makaseh jasamu dikenang...

    ReplyDelete
  4. Pergi je..ajak member2 lain..takpun tgu member2 lain ajak..hehe

    ReplyDelete
  5. muahahahahaa...jgn pegi..putus tiang istana yang baru dibina tu...har har har...

    yang lame, lupekan saje...

    hahaha..jahat tak?

    p/s: mak ayah dia ada..so tak gi pon takpe..sms je...TAPI, nk gi jugak boleh, aku leh teman...muahahhahha...

    ReplyDelete
  6. cinta milo ais:
    ikut hati mati,
    ikut rasa binasa,
    jd ikut suka la kn?
    ngeh3...

    apisz:
    ko nk teman ke? boleh jer..
    hakhak...
    jom..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi