Tuesday, February 17, 2009

PERLU KE NAK MENYUSAHKAN AKU????

ARGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Tension sebenarnya ni!!

Orang lain punya angkara aku gak yg menanggungnya...Adeyh!!!

Aku dengan dak chikukunyah tu dah xda pape la...Dan aku dh tak amik tahu sal dia....Napa lak bila dia wat pangai lama dia tu yg konon2 baik tp ske wat keja terkantoi hang nk cari aku gak?????

Mengong la.....Dah tahu dia pangai cm tu dan tipu hang hdp-hdp dulu napa hang nak tima dia lg????? Bila dia buat pangai lama blk hg nak susahkn aku gk!! Adeyh!! Aku dh tak mik tau la psl dia dan pa pon dia nk buat aku dh tak peduli dh.

Hmmmm.....

Tarik nafas dalam-dalam...

Hembus.....

Tenang jap.....

Ok, maaf atas kekasaran bahasa yg digunakan. Hanya sekadar nk lepaskan amarah. Aku tima panggilan dr seseorang td. Masa tu aku ngah nk siapkan assigment aku yg nak kena anta 20 hb ni...

Dalam dok serabut tu tiba2 dpt panggilan bertanyakan tentang kekasih hatinya yg hampir2 nk terkantoi sebab menduakan dirinya. Dulu dh pernah terkantoi sbb menduakan aku dan dirinya. Kunun-kunun cinta 3 segi la. Dan aku amik tindakan bijak keluar dari kepompong pembohongan yg sudah terkantoi secara terang-terangan. Tapi dia masih dgn si dia yg dh mempergunakan kepercayaannya tapi msh lg nk bersama??????

Aku dah la ngah serabut nk siapkan assigment pastu call dok tya sal dak tu lak. Macam la aku ni dok jaga dia. Ingat aku ni baby sitter ke nk jaga dak tu???? Aku amik pendekatan slow talk. Boleh lak dia tak percaya bila aku kata aku tak tau langsung psl dak tu. Geram tol aku. Sabau jer la. Hampir-hampir nk meninggikan suara gak td. Tapi leh control lg.

Sory ye kak?? Yg ni hang selesai sendiri aku tak mau masuk campur dh. Hang yg pilih jalan tu untuk terus terjerumus dalam masalah tu jadi pandai-pandai la hang nk selesaikan.

Pada dak chikukunyah tu pandai makan pandai la simpan.

Ni dok "kencing" berterabur merata.
Dok terkantoi tak sedar dunia.
Talifon aku sini sana.
Aku juga yg disusahkan sama.

Hmm...

Rasanya ni yg terbaik kot. Aku tak mau amik port!! Banyak lagi benda aku nk kena fikir dr masalah hampa 2.

Sekian,

**Kalo hampa semua berada dalam situasi aku apa yg hampa nk buat??

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

0 PESANAN PENAJA:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi