Tuesday, February 10, 2009

SEHARI BERSAMA.....

Semalam aku kuar dating. Siapa? Biarlah menjadi tanda tanya.. Tapi itu hanya kawan..Agak lama aku tak kuar dengan lelaki so terasa kelainan sebab selama ni asyik berkepit dgn perempuan jer..Silap-silap haribulan org ingat aku ni lesbo lak...huhu...

Janji nk kuar kul 12 tp nak dekat kul 1 ptg baru kuar. Biasa la janji Melayu..Lagipun smlm cuti Thaipusam so jalan jem boleh dimaafkan....

Tempat pertama yang dituju adalah Queensbay Penang..Memang agak ramai biasa la cuti...Nak parking kereta pun jenuh berpusing-pusing nk cari sampai la tingkat 5 baru da tempat kosong.. Cuaca agak panas sbb kat utara ni dh lama mana dh tak hujan....Sabor je la..

Rancang-rancang nk tgk wayang.. Orang yg beratur punyalah ramai....Tapi disebabkan beratur berdua tak la terasa sangat...hihi...Lepas kusyuk melihat poster-poster serta menolak dan bahagi masa yg akan diambil utk melihat movie kami sepakat tgk ceta Inkheart.

Memang best cerita tu..Mengisahkan tentang seorang lelaki yg mempunyai keistimewaan apabila dia membaca buku cerita dengan kuat watak-watak dlm buku tersebut akan hidup dan keluar ke alam nyata tapi malangnya dia tak sedar dia ada keistimewaan tu so 1 hari dia baca buku cerita psl inkheart kat anak dan bini dia. Semua watak2 jahat dlm buku tu keluar tp isteri dia plak yg msk dlm buku tu..Nak tau cerita selanjutnya kena g tgk la sndiri hehe...

Kawan aku yg kuar dgn aku tu cakap muka aku ni muka manja...hahaha...aku bantai gelak jer.. Tak pernah lg da org ckp cm tu kat aku...Yeke manja?? Hmm...No komen!! Hehe...

Abeh jer tgk wayang trs jer balik sbb kawan aku tu ada latihan kul 5...Hmm...ok..Biasala atlet.... Tak pa nanti kuar lg...hihi..ada peluang lagi ke nk kuar nanti?? Huhu..

Malam kuar beli makan pas2 gi lepak buat homework BI kt bilik wahir dgn min, siti, n yg laen2 tapi wahir xde sbb g meeting navy. Tunggu order punya la lama otw nk g bilik wahir sesat jalan lak.. Cari bangunan tak jumpa sedangkan bangunan tu dk dpn aku jer..adeh...Alih2 min dan noni lak g jemput aku...

Perut aku dh berbunyi lagu dangdut dh minta di isi. Sampai jer kat bilik wahir aku trs mkn jer..
Memang lapaq tahap gaban sampai xleh tahan dh..Kuar siang td xsempat nk mkn..Buat homework BI tu sket jer...yg laen2 merapu dengan budak2 tu yg banyak...Depa tu memang hapening..otak semua gila2..bikin gamat bilik tu....sempoi la...

Kul 12 malam baru aku otw balik desasiswa aku yg kat hujung dunia tu..Nasib bek naik moto lau tak memang aku tdoq sana dh...Ingat aku ni berani sgt ke? Walaupun kadang2 berlagak cool..Hehe..

Balik bilik..tdo....

Esok bangun cerita lain pulakk....

7 comments:

  1. Baru nak bacer summary Inkheart..
    huhu..

    **nak tau lagu dangdut aper yang didendangkanoleh perut..
    ngeeeeeeee..

    ReplyDelete
  2. LOL: layan jer movie tu gerenti xnyesalnya nti..

    ***mestila lagu feveret memori daun pisang..ahakz!!

    ReplyDelete
  3. bgus ar kak hanis mention name sye...lain kali tulis byk2 sal aye.

    owh!!!dating ek...xajak pon.ni y jeles ;(
    hihihi~

    ReplyDelete
  4. jasmine: ye la akak promote sket adik2 akak ni..kuikui

    **dating mn leh ajak org lain tak romantik la nanti hehe...

    ReplyDelete
  5. "memori daun pisang...waktu jalan-jalan...lallalalal lalalala..."....amacam..aku nyanyi lagu dangdut feveret lu...

    ReplyDelete
  6. adin: pitching lari la......dh kelaut mana dh..
    ahakz!!

    ReplyDelete
  7. andaiku luahkan apa yg terpedam ada yg bakal terluka n bakal bsedih demi aku,,haruslah aku mnyedihkan dr ku sndr sahaja,,maka lbh baik ku pndam smua,,

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi