Monday, March 23, 2009

BILA AKU JADI.............

Aku dah sampai kat umah, tapi sekarang ni kat kg. Aku dah tengok tok wan aku. Alhamdulillah dia dah sehat sket. Petang ni aku nak balik alor star jumpa puteri lak.

Sekarang ni ada kat kedai tok wan aku, kebetulan kat cni ada wireless yang entah dari mana aku pon xtaw. Apa lagi bleh la aku upload pic sepuas-puasnya. Sebelum ni aku janji nak upload pic masa malam citrawarna kan? So layan jer lah........




Ada gaya Puteri Hang Li PO tak??


ngee....














Puteri dan Putera
hehe....











Bergambar dengan peminat


wiwitt....









Yang ni lanun mana tah
hahaha..


Gaya yg sweet dari kitorang
hihi..
(mekap dh tertanggal)
huhu..

aku, amin, iwan


7 comments:

  1. Wow!!!
    wht a surprise beb..
    u look diff ar..
    hangatnyer you..
    huhu..

    sungguh berbeza!!
    UniQue..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. LOL: haha..

    terkezut erk??

    kita pon lagi terkezut sampai tak kenal muka sendiri

    hehe....

    ReplyDelete
  3. seram aku...kalo jumpe belah malam konpem aku lari beb....gile ganazzzz

    ReplyDelete
  4. Teringat cerita Sang Hanuman

    ReplyDelete
  5. hahaha,,bestnya,,bgs la aktif2,,aku ni mnari fail trus,,bdn keras kong,,hahaha

    ReplyDelete
  6. ~0~ : ko lari aku kejar..

    hihihihihi.....(mengilai cam potianak)

    ;P




    azym: pelik?? tapi benar......

    jangan biarkan hidup anda diselubungi oleh misteri.....




    Pok li: ;P




    nana41: aku pon menari keras gak..

    huhu...

    tapi kalo nk lenggang lenggok tu bleh ja..

    lebih kurang mawi menari ms kat AF

    kongkang

    haha..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi