Tuesday, March 10, 2009

CIK GADIS TENGAH GEMBIRA

Nampaknya hari-hari aku kini semakin indah. Bukan sebab si mata cokelat yek tapi sebab assignment aku yg dah submit dan banyak lagi benda yang aku dah setle kan cuma tinggal citrawarna ni jer yang akan diadakan pada 21 Mac 2009.

Lepas tu aku nak tumpu pada study jer. Nak cover balik sebab banyak masa-masa aku habis kat aktiviti lain bukannya study. Huhu..Lepas ni mau jadi ulat buku plak... Bukannya ulat bulu naik daun yerk??? Hihi...

Pasal jejantan-jejantan yang tak reti nak memahami aku tu aku dh sedia nak ucapkan selamat tinggal. Sory la aku bukannya bini hang lagi sampai hang nak control-control semua yang aku buat. Baru kawan jer kowt??? Betul tak?? (Tiba-tiba dengar suara upin dan ipin cakap Betul, betul, betul!!) Hehe...

Pasal abang aku yang dok jauh kat Padang Pasir tu aku dah tak kisah sangat walaupun dia dah lama tak contact aku. Orang tengah bahagia buat apa nak di kacau kan?? Kalau dia rasa dia ingat kat adik dia ni pandai-pandai la dia nak cari aku kat mana cuma sesekali rindu gak kat janggut dia tu.. Hurmm...

Aku nak ucap kan banyak-banyak tima kasih pada semua pembaca yang sudi baca blog aku ni dan tinggalkan komen-komen yang bernas dan kadang-kadang mencuit hati tak kiralah time aku tengah sedih atau pun happy.

Setiap apa yang terjadi dalam hidup kita ada pasang surutnya. Kadang-kadang kita gembira, kadang-kadang kita sedih dan tanpa disangka-sangka kita kehilangan orang yg paling kita sayang. Buat teman blogger aku LOL ataupun Rekha takziah atas kehilangan orang tersayang.

Bagi kita yang masih hidup kita perlu jalani hidup kita dan hadapi segala yang mendatang dengan tabah tak kiralah saat kita hampir-hampir tersungkur ataupun di puncak kejayaan walaupun saat-saat tersebut tiada siapa di sisi. Kita mesti kuat macam aku selalu berpesan pada diri ku sendiri yg aku kena kuat!!

Dan untuk semua pembaca-pembaca blog GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR, disebabkan cik gadis tengah gembira cik gadis nk anugerahkan award kat korang semua. Terimalah award yang tak seberapa ni. Semua yang berkunjung ke blog ni wajib tau amik pastu letak kat blog masing-masing. Terima kasih sebab sudi membaca dan tinggalkan komen-komen korang.




** Pilih la nak yang besar ke kecik. Amik satu jer taw.. Hihi..

8 comments:

  1. Saya ambik besok. Hari ni dah malam :)

    ReplyDelete
  2. Pok li: ok..amik siang lebih afdal...

    hehe...

    ReplyDelete
  3. hai anis...
    sape bdk bermate coklat tu?
    huhuhu
    ^_^

    ReplyDelete
  4. eyp..
    as long as hang lom kawen..
    i sarankan, cuba idup sebahagia mungkin.. :)

    ReplyDelete
  5. emm,,aku xreti la nk amik2 award nih,,hakhak!!camna nk msukan kat aku,,aku kan jakun sket2

    ReplyDelete
  6. amiza: huhu..ada la...

    rahsia...

    ngeh3......

    ReplyDelete
  7. fatin: sebelom kita kawin bak kata nora danish dlm puteri "jom kita enjoy"

    ReplyDelete
  8. nana: mu copy n save ja..pastu upload len pic 2..

    huhu..

    Rajin2 kan la...hihi

    ;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi