Friday, March 27, 2009

MALAM 21

SELAMAT HARI LAHIR
BUAT
WAN NUR HANIS


SIAPA DIA??
ITU NAMA KU
LAHIRNYA AKU
NAMA PILIHAN IBU BAPAKU


21
ANGKA KERAMAT
BEBAS UNTUK MENGATUR HIDUPKU
TAPI MASIH BERPAKSIKAN AGAMA DAN IBU BAPA


DULU AKU SERING BERFIKIR
BAGAIMANAKAH KEADAAN AKU BILA BERUMUR 21
DAN KINI,
AKU ADALAH SIAPA DIRIKU KINI


DULU,
AKU LEPASKAN CINTA DEMI CITA-CITA
MESKIPUN HATI MENYAYANGI DIA SETULUS HATI
TAPI AKU REDHA DIA BUKAN MILIKKU


HARAPAN IBU BAPA LEBIH PENTING
DARI HARAPAN AKU SENDIRI
WALAUPUN KESANNYA
AKU TANGGUNG SAMPAI SEKARANG
TAPI
DEMI CITA-CITA
DEMI HARAPAN UMI DAN WALID
AKU REDHA DENGAN KETENTUAN-NYA


MALAM 21
MUNGKIN MEMBERI SERIBU ERTI BUAT DIRIKU
PERLU LEBIH MATANG DALAM MENEMPUH KEHIDUPAN
PERLU SENTIASA LEBIH CANTIK DAN CUTE
DAN PALING PENTING PERLU SENTIASA MANIS


THANKS SEMUA KERANA SENTIASA MEMBERI SOKONGAN
BERADA DI SISI AKU SAAT AKU MEMERLUKAN
TANPA KAWAN-KAWAN
SIAPALAH AKU


MUAHHH UNTUK SEMUA

8 comments:

  1. selamat menyambut hari melihat dunia yang ke 21...moga terus-terusan mengecap bahagia dan sejahtera...amin.

    ReplyDelete
  2. "..PERLU SENTIASA LEBIH CANTIK DAN CUTE
    DAN PALING PENTING PERLU SENTIASA MANIS.."

    HAPPY BIRTHDAY DEAR FRIEND..

    GOOD HEALTH AND HAPPINESS ALL DA TIME..

    SEMOGA TERUS TABAH AND PEROLEHI HIDUP YANG DIINGINI..

    SALAM HARI LAHIR,
    WAN NUR HANIS..

    GOD BLESS YA!

    LOVE YA MUCH.

    TAKE CARE..

    TIUP LILIN 21 BATANG..
    HUHU..

    ReplyDelete
  3. LOL: THANKS,

    RASA JANGGAL PULAK BILA PANGGIL NAMA PENUH..

    HIHI...

    KEK TAK DA..HUHU CIAN KAN??

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir...

    semoga tercapai segala keinginan dan cita-cita...


    semoga di rahmati Allah SWT...

    21 banyak membawa perubahan...

    ok.....

    ReplyDelete
  5. dato: makaseh ye atok eh silap dato...

    hehe...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi