Friday, March 20, 2009

SEDETIK CUMA

Hari ini rehearsel citrawarna. Sekarang dh kul 10pagi. Aku tak tdo lagi dari semalam. Uruskan apa-apa yang patut pasal citrawarna. dari semalam tak balik bilik lepak kat bilik meeting dgn akma, kak farah, kak nija, kak ija, zaf dan fahmi.

Ramai lagi desa yang tak bagi CD dan sinopsis sedangkan esok dh nak berlangsung. Hmm.. Penat la macam ni. Hari ini akan dapat T-shirt. Tapi T-shirt tak cukup untuk semua orang termasuk penyelaras.

Mana taknya ada penambahan last-last minute baik penyelaras mahu pun penari. Ada gak yg call aku tanya boleh tak nk jadi penyelaras lagi tp dukacita dimaklumkan memang tak boleh.

Aku pon dah pening macam mana la ni. Dah cuba usahakan untuk semua tapi rasanya memang bukan salah aku. Bila dah hantar design baju ramai pulak yg nak join citrawarna ni. Haihh.....

Petang ngan malam ada rehearsel. Jangan aku pengsan sebab terlampau letih sudahlah. Doakan aku bertahan sampai ke akhirnya. Sehari jer lagi ni...

Doakan semua berjalan lancar. Good Luck untuk desasiswa (asrama) aku.

**Akan postkan picture kat entry nanti.

SALAM CITRAWARNA

"MEMASYARAKATKAN BUDAYA PELBAGAI KAUM"

4 comments:

  1. kalau pengsan panggil atan tau..atan beri cpr segera

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    tetiba aku lawak baca comment atan..
    huhu..
    cepat jer kalau cpr..
    ngeeee..

    bila dah penat, paling best bila nak tdo..
    sume lupa..
    tdo jer..
    pas sume selesai, u leh tdo and rehat2 k..
    jangan pengsan tau..
    xpasal2 atan cepat jer..
    huhu..
    Salam friend..
    Miss ya..

    ReplyDelete
  3. atan: sebelum cpr pastikan gosok gigi dulu yek?

    ;)



    vida: insyaallah..mesti...



    LOL: kalo cpr pon ok gak what??

    hahaha....

    yeah...

    mahu tdo...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi