Monday, March 30, 2009

SEHARI BERSAMA GILA-GILA REMAJA



EARTH HOUR. Aku nak story sket kat mana aku masa Earth Hour berlangsung. Sememangnya aku tiada kat bilik sebab aku, kak nija, kak mas, yan, zaf, qema dan kak farah g shoping kat QUEENSBAY.

Huhu..Konon-konon nak shoping utk dinner malam muhibah nanti. So kuar ramai-ramai. Walaupun aku tak berkenan sangat nk shoping2 ni tapi layan jer la.

Dan sehari sebelum tu cokelat aku telah diambil oleh Yan. So aku nak cerita macam mana hari kami dan macam mana aku berjaya mendapat cokelat balik hihi.....



WATAK-WATAK UTAMA




AKU SUDAH SEMESTINYA









BERBAJU MERAH NI ZAF. MEMANG TINGGI DAN SENTIASA CONTROL MACHO. BODY DIA TEGAP BEB!! SELALU MENJADI KEGILAAN GAY KAT LUAR SANA. TAPI STRAIGHT OK? (RASA-RASANYA LA KOT)KEH3....











YANG NI SAPA LAGI KALO BUKAN YAN NGOK NGEK!! HAHAHA..... ANAK MANJA YG PENAKUT NAK MAMPOS!! SUKA BERAKSI LUCAH KETIKA BERSAMA ZAF.. KAH3....






INI KAK NIJA N KAK MAS
KAKAK-KAKAK KU

YG SPORTING GILAKK!!





INI QEMA!! BAKAL ROOMATE AKU SEM DEPAN

COMEY TAK???





Sorang lagi kak Farah. Sory akak teda pic akak. Perjalanan kami diteruskan dengan mencari kasut kak farah dan baju qema. Yang lain-lain window shoping jer. Dan disebabkan sms aku minta cokelat tak dilayan oleh Yan aku telah mogok dengan dia. (konon2 merajuk la tu).


Aku jumpa dia aku wat tak tau jer. Pandang dia pon tak apatah lagi nk cakap. Aku buat tak tau jer. Huhu..Last2 skali dia tegur aku, "cokelat hg dalam keta, nanti balik amik" Hehehe..


Terus aku senyum. Ngee.....Tahu pon nk kasi balik keh3....





INI PANDANGAN BELAKANG BEBUDAK NI.

CURIK-CURIK AMIK.







YANG NI LAGI SORANG NGOK NGEK

TAH SAPE TAH

HAHAHA...

TAPI

COMEL KAN???


SYHHH DIAM!!!





FLY TOGETHER..

GELAP SEBAB MASA TU TUTUP LAMPU

EARTH HOUR
(ok tipu! Sebenarnya ttp lampu sebab supermarket dh nk ttp)





INI YANG PALING BEST

SEBAB




Setelah aku belasah yan cukup-cukup ala-ala Jet Li dan pancitkan tayar keta dia akhirnya dia serahkan gak cokelat tu kat aku.






















Ok aku tipu.

Lalalaala.....

Aku: yan nak cokelat balik kalo tak aku pancitkan tayar keta hang

Yan; Aku parking tempat len..lalala...






Aku: Yan bak la....

Aku: Yan nak cokelat, nk cokelat..bla bla bla...

Akhirnya tak tahan dengar aku dok bising camtu dan dengan pertolongan kak farah aku dapat gak hihihi..


3 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi