Monday, March 9, 2009

SI MATA COKELAT

Semalam kan, semalam kan, semalam kan hari Ahad. Hehe.. Tapi bukan pasal hari Ahad yg aku nak story tapi pasal aku ngan ehem ehem a.k.a kekasih gelap ku Kui3..... Cakap single lagi tibe2 lak ada kekasih pe cerr ni????

Nak story la ni.. Sabau-sabau bak kata orang Melaka.

Cukuplah aku namakan dia Si mata cokelat. Sebelum hari kejadian si mata cokelat call aku cakap nak datang Penang. Dia dari Tanjung Malim. Dah leh agak tak dia stdy mana?? Huhu...

So aku akan jemput dia kat jeti. Dalam kul 5 pg dia call cakap dh sampai butterworth. Tapi dia akan bertolak naik feri lepas Subuh. Lepas Subuh aku pon g jemput dia dengan keta kecik ku kat jeti. Wah rindu nak jumpa dgn si mata cokelat ni. hehehe...

Cam tak sabar-sabar lak kan?? Slumber jerk dek non....Huhu... Tapi aku yg jadi driver sebab si mata cokelat ni tak ada lesen lg. Segan gak ar dia sbb aku yg drive. Rileks la brader..sapa suh tak amik lesen awl2 kan???

Dalam kul 7 lebih tu aku dh jemput dia. Sebenarnya aku bukan tau sangat jalan Penang ni dan aku paling takut dengan pemandu-pemandu Penang ni orang kata depa ni bawa kenderaan Loqlaq tapi memang betul pown. Tak caya try la bawa keta ka ataupon motor kat Penang. Ada brann???

Pagi-pagi buta nak lepak mana yek? Lepas breakfast kat Khaleel Nasi Kandar dpn USM aku bawa dia lepak tepi laut kat Queensbay. Situ pon jadilah lagi pun situ ja pown yg aku tau. Huhu..

Lepas lepak sana kami p Bukit Bendera lak. Hehe... Aku main redah jer walaupun jalan tak taw.. Penang, kalo sesat pown pusing-pusing jumpa jalan balik gak. Tapi p bukit bendera pon tak naik atas walaupun tiket ketapi dh beli. Ketapi kul 10 jam baru 9.20pg..

Si mata cokelat ni dh tension menunggu dh. Dah la dia nantok sbb xtdo lg dlm ketapi pastu kena tunggu lama-lama dh la si mata cokelat ni tak suka menunggu. So g tempat len lak. Tiket tu derma je kat akak mana tah. Kecewa gak ar sbb xleh naik atas. Lg pon dh lama aku tak g bukit bendera ni last p pon ms aku kecik2 dlu..Sob..sob sedih..

Pastu lepak kat Gurney jer la. Si mata cokelat ni kelakar orangnya. Aku lak jenis yg suka gelak elok sangat la tu..Huhu... Best2..Walaupon tadi kecewa sbb tak dpt naik ats bukit bendera tu. Pandai dia amik hati aku balik. Huhu...


Si mata cokelat tegur yang aku dah kurus. Hehe yeke?? Tak perasan lak aku walaupun ramai yang tegur aku dh kurus sket berbanding dulu. Dalam hati sonok kemain hehe...Dia marah sebab aku diet. Sebenarnya aku tak diet pon cuma aku sibuk kadang2 lupa nak makan. Alasan.. Haha.. Tapi betul la. Memang kadang2 aku lupa nk makan. Bila malam gaduh ar lapo..Hmm..

Pastu hantar dia g Jeti sebab dia nak balik rumah kakak dia lak kat Kulim. Nak g jeti pown jenuh pusing2 cari jalan. Aku main redah jer janji jumpa signboard ikut jer signboard tu huhu.. Tak taw jalan pon sampai gak tempat dituju...

Tiba-tiba malam ni miss sama si mata cokelat..

Siapa sebenar si mata cokelat dalam hidupku???

Biarlah Rahsia....

Sory tak leh gtau hehehe......

**Cubalah teka dan dia lelaki yek???

Ngeh3.......

16 comments:

  1. Si mata coklat? Wau..hehe..

    Apara..duk Penang pun tak tau jln Penang ke?
    Hihi..

    ReplyDelete
  2. Jalan penang yang sesak dan tak seronok lagi memandu. ----- seronok makan cokelat :)

    ReplyDelete
  3. azym: cheq bukan asal penang na so xtaw jln huhu..




    pok li: Jalan Penang bikin saya senak kepala dan pening perut...hihi..

    sambil drive mkn cokelat...sedap tu..

    ReplyDelete
  4. Civic power: Nak dating ngan saya x??

    lalala~~

    ReplyDelete
  5. kawan ko tu sakit ape..???..sampai mata jadi kaler cokelat...!!

    ReplyDelete
  6. adin: mata asli warna cokelat..cantik siot..

    dia tak sakit tp aku yg sakit...

    sakit sebab kena panahan mata cokelat...

    ngee...

    ;)

    ReplyDelete
  7. cokelat tu buleh dimakan taK? hehhehee

    ReplyDelete
  8. amboi ada kekasih gelap ek???aku pon,,hahaha,,lawak ja,,b epi k,

    ReplyDelete
  9. nana41: kekasih gelap ku yang gelap haha...

    ReplyDelete
  10. alop.. hoho.. dh busy skrng.. patut ar... hehehe..

    ReplyDelete
  11. mata coklat..aku suke..lalalalalalal.. =)

    ReplyDelete
  12. akugumbira: hehe..mn da bz tetap bz yg ni smbil2 jer...huhu..

    ReplyDelete
  13. cmne ko leh mata coklat ye? muahahhahaha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi