Thursday, March 26, 2009

UNTUK AWAK (entry yang agak jiwang)

Awak. Saya minta maaf tak dapat terima awak. Mungkin saya bersikap dingin dengan awak. Saya tahu awak selalu baca blog saya. Saya juga selalu sibuk dengan kerja-kerja saya.

Saya tahu awak terasa hati. Tapi kadang-kadang saya tak pujuk awak pon kan? Awak selalu call tak kena masa. Masa saya tengah sibuk awak call. Lepas tu awak akan marah. Walaupun awk tak tunjukkan kemarahan awak, dengar suara awk pon saya tahu awk marah.

Saya minta maaf untuk kesekian kalinya saya masih tak dapat nak menerima awk. Walaupun awk cakap awak faham saya, tapi sebenarnya awak memang tak faham saya. Awak tak faham kesibukan saya dan awak tak faham ataupun mungkin awak pura-pura tak faham.

Saya tak dapat menerima awak. Mungkin kita bermula sebagai kawan dan mungkin pengakhirannya juga sebagai kawan. Maafkan saya sekali lagi wak.

Saya tahu apa yang terbaik untuk diri saya dan inilah pilihan saya.

Maafkan saya wak.....

2 comments:

  1. Anyss..Terima kasih sbb coretkan ttg saya dlm warkah awk nie,mgkin ade yg mengenali insan seperti saya mgkin jgk yg terty2 sape jejaka ini..Saya tabah harungi ape jua yg awk coretkan nie

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi