Friday, April 17, 2009

BILA CIK GADIS MELARAM....

Jelingan ini bisa buat orang yg tengok jatuh cinta tak?
Hikhik...
Gedik jer kan??
Bukan selalu huhu...

Ini boyfriend aku k,
Si Zaf yg tutt.....


Ini pon boyfriend aku gak
hikhik
Uiks...Boyfriend ker??
Ok tipu!!
Ni kengkawan aku jer..
Hikhik..
Gedik jer kan ngaku boyfriends sedangkan tak da pon...


Si Gadiss maniss dgn kebaya nya..
Maniss ker??




Ni semua geng-geng exco kebudayaan MPD CG.




Aku ngan Aishah..
Cute tak kami
hihi..






Ngan kakak-kakak yg memang best sgt..



Semua gambar-gambar ni di ambil masa dinner Malam Muhibah bg semua penghuni Desasiswa Cahaya Gemilang. Memang melaram habis la...
Aku ngan kebaya..Hehe..Diorang cakap seksi. Yeke? Ngada jer lebih diorang ni kan???
Mana ada seksi kan???
Hikhik...





6 comments:

  1. ab gel: Huhuhu.. makaseh....

    ;)

    malu la plak...

    ahakz...

    ReplyDelete
  2. Cam mak datin la cik kak kita....
    hai si gadis manis berbaju kebaya..
    hahahahah

    ReplyDelete
  3. ~o~: Ada gaya datin ke???

    Nak kena cari org da status datuk la cm ni wat laki..

    hahaha..

    ReplyDelete
  4. saya ade kenal satu datuk..ok gak la..cume dah banyak cucu..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi