Friday, April 17, 2009

BILA EXAM SEMUA MACAM ORANG GILAKK YEKE???

Bila mood exam ni aku jadi gilakk lain macam ar.. Suka wat kerja gilakk bersama rakan-rakan yang gilak-gilak remaja..hikhik..

Bertambah gedik lain macam jugakk...
hikhik (gelak gedik lagi)
ngee.....

Pukul 1 pagi yg lebih-lebih si qema ckp "anyss lapor la jom kuar makan"
Aku: "ok jom tp blanja ar bleh?? hihi.."
Qema: "Ok bleh jer..."

Then aku gi ketuk bilik ain tanya dia nk ikut ke tak. Ain yg sememangnya aku tahu kuat makan gilakk tp badan dok kurus cm tu gak..jeles aku menengoknya.. Buka pintu sambil mata mamai menahan mengantuk

Aku: Ain jom kuar makan nak tak?
Ain: Nakkk (sambil mata dia jadi bulat tetibe lak kan??)
Pantang sebut pasal makanan..ish-ish pe nk jadi la...

Kitaorang g makan kat SEAGATE..Situ jer tempat kat Penang ni yg best nak mkn dan buka smpai ke pagi..Tepi laut plak kan ngan angin yg sepoi2 bahasa tu..Perghh...makan tomyam lak kan??? Slurpp...sedap siutt.....

Satu lagi yg menjadi kegilaan aku sekarang adalah aku suka layan lagu PUSPA dr kumpulan ST-12. Napa tah suka gilakk lagu ni..Gilakk lagi kan??

Huhu..Layan jer la..Try la dgr..Tapi ku malas nk upload kat cni lagu tu sebab tenet lembab mcm siput babikk...

So download sendiri la n ni lirik dia....

PUSPA-ST12

Kau gadisku yang cantik
Coba lihat aku disini
Disini ada aku yang cinta padamu

Kau gadis ku yang manis
Coba lihat aku di sini
Disini ada aku yang sayang padamu

#
Walaupun ku tahu bahawa dirimu
Sudah ada yang Punya
Namun aku tunggu sampai kau mahu

REFF##

woo woo...
Jangan-jangan kau menolak cintaku
Jangan-jangan kau ragukan hatiku
Ku kan selalu saja menunggu
Untuk jadi pacarmu...

Woo..woo..
Jangan-jangan kau tak terima cintaku
Jangan-jangan kau hiraukan pacarmu
Putuskanlah saja pacarmu
Lalu bilang I LOVE U padaku...

Repeat #
Repeat REFF##


Ok..satu lagi kerja gilak yg kitaorang nak buat bila esok aku ngan kengkawan yg gilak-gilak remaja nk g naik gunung jerai. Tapi naik guna motor. Tadi dah g perketat brek motor siap-siap dah tahu esok hangit la baunya...Huhu.. Tinggi oooo....

Nak bawa bebudak ni gi mandi air terjun kat umah tok. Kat TITI HAYUN, YAN KEDAH. Pastu nk g bawa diorang g makan ikan bakar kat Tanjung Dawai pastu tgk dr seberang Pantai Merdeka.

Hihi..Kira semua tempat yg ada dalam lirik lagu kumpulan ape tah yang tajuk lagu tu Cinta Pantai Merdeka erk kalo tak silap semua tempat tu aku nk bawa. Kebetulan tu kampung halaman aku yg tercinta kan??? Rugi kalo tak pegi..

Balik tengok tok wan gak.. Semoga dia cepat sembuh.. Cucu kesayangan dia nk balik ni.. Tunggu ye wan??

Bebudak ni teringin tgk sawah gak... Nanti la aku upload... Pagi2 sok dh nak bertolak.. Sape nk ikut jomm.......


......................................................................................................................


Exam?? Hmm....
Nak kurangkan stress la ni..
Ngee......






2 comments:

  1. hihi,mmg keje gila..
    kami dah selalu p makan kt khaleel bila stress study..haha
    tapi khaleel la..tak leh nk g seagate..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. aku ok je..masa xm...tdo lena je..dpt jwb dgn slmbe je

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi