Wednesday, April 15, 2009

MISI-MISI MUSTAHIL YANG TAK MUSTAHIL DILAKSANAKAN

MyEm0.com PEACE!!!

MISI-MISI MUSTAHIL YANG INGIN DILAKSANAKAN

09-09-09
Mahu declare utk jd couple
Calon???
Masih mencari.....


10-10-2010
Sape nak masuk merisik silakan....
hahaha..


11-11-2011
Bertunang...
Calon???
Masih belum dikenalpasti


12-12-2012
Nak kahwin......
Hehehehe...
Calon??
Masih juga belum dikenal pasti..
MyEm0.CoM

Hahaha...

Amacam??

Memang gaya gatal nak kahwin kan???

Hikhik.....



13-13-2013
Yang ni memang mustahil untuk dilaksanakan
ada ke bulan yang ke-13???
Huhuhu...

7 comments:

  1. hahahahahahahaha....
    aku pon nak mcm nih la..



    tp aku lebeyh prefer
    tunang = bday bakal laki aku
    kawen = bday aku..



    hahahahahaha...
    sape2 mao kawen ngn aku?
    sila angkat kaki kambing....



    ape nih?

    aku mmg merepek
    choppp!!

    aku nak sambung bc she101
    yehaaaa

    ReplyDelete
  2. gate...ngeleyar...ha ha ha xpe kurang2 ader perancangan untuk berkahwin...niat tue penting.

    ReplyDelete
  3. Whahahaha..

    Carik calon cepat2..

    Ada calon, semua beres..

    Hahhaa..

    ReplyDelete
  4. Hye there..
    Datang kat blog LOL k.
    Amik Award ChanteQ..
    Hehe..
    Gud day Friend.

    ReplyDelete
  5. NIZA: hahaha...

    ko mik la befday..kena hari ko kawen tu bendera merah, habis la laki ko...

    kah3....

    ReplyDelete
  6. FADH: Hahahaha...

    gate ngeleyar...kah3....

    kelakar seyh ayat ni....

    pe mksud ngeleyar tuh??? huhu..

    perancangan dan niat utk berkahwin tu sama2 penting kan???

    hikhik...(gelak ala2 gatai ngelenyar)

    ReplyDelete
  7. LOL: tgh mencari la ni hehehe....

    tp xjumpa2 lg.....

    ok beres...nti kite fly g sn amik award ngee...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi