Sunday, May 24, 2009

=)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...


Sudah seminggu lebih pemergian arwah tok wan, hidup ku kini tak seperti dulu. Terasa ada satu kekosongan. Walau bagaimanapun hidup mesti diteruskan... Terima kasih pada semua kerana mengambil berat tentang diri ini dan kawan-kawan yang sudi datang ke majlis tahlil dan pada hari pengebumian arwah.


Cuti sem dah habis sebulan. Mungkin malam ni akan bertolak ke Kuala Lumpur. Saja nak berjalan-jalan makan angin tenangkan fikiran. So orang-orang kuala lumpur nantikan kedatangan cik gadis ke sana..Huhu..


29hb ni lak bertolak ke Kuantan. Nak g kenduri kawen kat umah timbalan naib canselor UMP, prof sabarudin. Kebetulan anak dia kawan aku. Sambil2 tu g melawat orang pahang lak. Kot2 jumpa jodoh kat sana kan? Hehehe......


Dan baru-baru ni kawan aku call jemput makan kenduri.. Dia nak kawen dh.. Awal jodoh dia kan? Aku ni tah bila la lagi.. Pak we pon xda..hehe.. Rileks la kan? Muda lagi kot...


Dan sejak dok kat umah ni selera makan semakin menjadi-jadi lak... Waa...semakin berisi ler.... Tak tahu ler cna nanti bila dh abeh cuti sem..semakin "comel" pe hahaha....


Pada blogger yg dok kat KL tu lau nk jumpa cik gadis bleh jer... hehehe...


Tata semua......

1 comment:

  1. Salam
    Takziah...Semoga beliau ditempatkan di kalangan golongan yang beriman...

    Wow...Ronda-ronda Malaya ek....hehehehehhe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi