Monday, May 4, 2009

BUAT SESUATU YANG DAH LAMA TERTANGGUH

Tag oleh cik harniza.. Sory kawan, dh lama sgt tangguh nk buat tag ko ni... So sekarang dh ada masa aku dh buat yek???

SILA LETAKKAN WALLPAPER LAPTOP/PC YANG ANDA PAKAI SEKARANG??


Wallpaper laptop aku..
Pic adik aku puteri qistina syakira

Napa aku suka pic ni dan pilih utk diletakkan sebagai wallpaper??
Sebab bila aku tengok pic puteri ni tenang jer hati aku.
Kalo ngah tension pon bleh hilang tension....
Agak kelakar pic ni dan nama gaya pic ni adalah buat bucuk
hihi..
Aku nak tag:
##Silakan jalankan tugas masing-masing yerk?? hihi..

3 comments:

  1. wawawa~...
    nanti nak pikirkan sesutu untuk tag kak anisla..hahahah~

    ReplyDelete
  2. aiseh...apasal laa ko tag aku...aku nie dah tua untuk tag-mengetag nie...nanti laa klau aku tergerak hati nanti aku tergerak hati nak jawab, aku akan jawab,k he he he

    ReplyDelete
  3. alamak kena tag ka?

    erk......
    tag tu apa?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi