Sunday, May 24, 2009

CERITA-CERITI SEBELUM NAK BERANGKAT KE KL

Sebelum nk g KL ni nk post entry yg dh lama aku dk perap... Hehe... Poyo jer kan? Nanti org kata nk g KL pn nk kecoh. Suka hati aku la kan nk tulis apa pon kan huhu.. Dah lama tak gi KL, harapkan sedara-mara je ramai kat sana..Huhu..Ok jom sambung cerita...

Masa musim exam ri 2 aku ngan kengkawan g berkelah kat Titi Hayun, Yan Kedah. Saja jer bawa balik budak2 ni kat kampung aku.

Masa pergi tu musim exam. Konon-konon nk release tension la kan hehehe.... Aku bawa diorang gi Gunung Jerai, Tanjung Dawai, Titi Hayun n last sekali g umah tok aku. Masa tu arwah tok wan aku ada lagi. Apa-apa pun jom layan pic kat bawah ni..Malas nk cerita banyak2 hehe...


Sebelum nk bertolak amik pic dulu hehe..


control ayu lak hehe...


ni driver kami hehe...
ida....



lovely girl hehe...



wajah-wajah ceria...




Ni nak pilih ikan bakar...
Kalo la nk pilih teman lelaki sesenang nk pilih ikan kan senang
hehehe....






Dara-dara pingitan ngah minum air tebu..
slurpp sedap woo....






control comey lagi hehe...
Kat gunung jerai...



Nak g lepak kat gunung jerai




control ayu tu...
duduk pon sopan jer hehe...



Gila-gila remaja dgn ain



atas gunung jerai



masa mandi kat titi hayun...
jari aku cm cacat sket hahaha...
yg mana 1 cuba teka??


Perhentian terakhir sebelum balik USM

Nanti nak pergi lagi sem depan kali ini nak bawa sesapa yang nak ikut hari itu. Ri 2 girls only kali ini sape2 nk ikut pun boleh. P buat baber-q kat sana hehe.. Sapa nak ikut nanti bg nama yek hehe..

Tata semua....


2 comments:

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi