Saturday, June 13, 2009

AWARD UNTUK AKU

Aku dapat award daripada atikah saari
Dah lama dapat tp baru hari ini berkesempatan amik.Thanks ye tikah....




Copy Award di ats utk diletakkan di blog anda.
Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.
1. Dia comel...
2. Teman blogger
3. Belajar kat UTP
4. Blog dia canteq...
5. =)

Setiap Blogger mestilah menyatakan 10 fakta or hobi sendiri
1. Tak suka kucing dan binatang-binatang yg seangkatan dgnnya...hehehe...
2. Takut pada ketinggian
3. Obses dengan buku.. Sangat suka membaca la tu hihi..
4. Pemalu (Hahaha yeker??)
5. Ada hidung yang sangat sensitif iaitu cpt bau benda busuk walaupun org lain tak bau lg..
6. Tak suka orang yg ketiak busuk hahaha bleh???
7. Suka warna purple, biru dan semestinya pink kaler...
8. Sangat susah nak cari kasut yang sesuai dengan kaki sebab kaki kecik-kembang depan hohoho...
9. Cerewet pasal makanan sbb suka makan yg sedap-sedap jer ngeh3....
10. Bela kura-kura tapi baru bela 2 hari dh mati apa cerita???

Anda perlu memilih 10 penerima award & describe tntg mereka
1. Harniza@ hunny bunny...( Member USM yg sangat bergaya dgn shawl dan pakaian berwarna pink)
2. Jawahir ( Adik aku kat usm yg sangat baik...)
3. Jasmin ( Adik aku gak kat usm yg comel...)
4. Nadia ( Adik aku gak yg gila bergambar seangkatan dgn jasmin dan jawahir)
5. Wan Jun ( Kawan kat USM yg sentiasa ada saat aku memerlukan pertolongannya)
6. Nana41 ( Teman blogger aku yg tak pernah jumpa lg walaupun duduk 1 negeri)
7. Azrie ( Senior aku masa sekolah SMK syed mohd bukhary yg aku tak perasan yg mana 1 tp jpa dlm blog hehe...)
8. Akak adnel (Teman blogger)
9. HANS ( kwn sekolah masa teknik dulu.. Duduk depan meja aku dlm kelas..nanti nk pegi kenduri kawen baizoh sm2 hehe...)
10. Fadh ( seorang suami mithali pd isterinya tp bkn suami aku ok?) Hehehe...

Jenuh gak aku fikir nk bg kat sapa sebab kebanyakan ada yg dah dapat. SO, UOLSS.. Terima la award ni yerk...
;)

3 comments:

  1. emm GKSB nnt aku amik k,,ala dok aloq staq anytme leh jumpa,,cma xarrange ja,,hahaha,,skg cuti kan?lg sng klu kt nk jumpa,,lalaalaa

    ReplyDelete
  2. azrie: huh? huh? huhu...



    nana41: wakaka..leh ja lau nk jpa pekena kuetiua iman sedas ka sedap gk

    haha...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi