Sunday, June 28, 2009

BILA HATI DAH SAYANG...........

Selamat kembali semua. Hehehe... Agak lama juga eyh aku tak update blog ni al-maklum la bz sket makan buah kat kampung tu hehehe....Manggis ada, rambutan ada durian pun ada.

Tapi aku bukan nak cerita pasal buah hari ni tapi nak ceta pasal kenduri aka reunion bebudak kelas PGM 04/05 Teknik Kangar dulu. So bila aku dah datang kenduri ni reunion form 3 aku tak pergi la kena hari yg sama lak.

G kenduri aka reunion ni free jer so g cni je la hehehe... Best bangat.. Aku rasa setiap dari kami ni pasti bawa balik kenangan yang sangat bermakna kan even jumpa kat majlis kenduri je tapi rasanya macam majlis kami semua jer hehehe....

Sebelum tu SELAMAT PENGANTIN BARU aku ucapkan pada Puan Baizoh dan suami En. Shahir. Baizoh ni orang pertama classmate kami yang kawin. Dan juga menjadi pertemuan yang pertama ada antara kami lepas habis SPM dulu.

Jom layan pic dulu.

WAKTU MULA-MULA SAMPAI
4 BUAH KETA SUMANYA


Dari kiri LYNN,CIK GADIS MANIS, BAIZOH DAN MARIAM



NI PASANGAN GAY DUNIA BOB DAN HANS
HAHAHA...
GURAU JER DEK NON
LELAKI SEJATI NI TAU

BOB DAN PJAI BERGAMBAR DI PINTU GERBANG PELAMIN
SAMBIL DISAKSIKAN OLEH SEMUA JEMPUTAN KENDURI
TAPI BEBUDAK NI SELAMBERR JER DEK NON...
HEHEHE...




BAIZOH DAN SUAMI



NI ANTARA KAWAN-KAWAN TEKNIK YANG HADIR







MUKA-MUKA KEKENYANG KECUALI HANS YG LAPAQ LAKSA
HAHAHA








SAMBIL BERGAMBAR SAMBIL DOK PIKIAQ
LEPAS NI SAPA LA PULAK NAIK PELAMIN
HOHOHO....


Sayang la hampa semua...Tah bila lagi boleh jumpa macam ni. Tak kan nak tunggu ada antara kita yang nak kawin pulak?? Nak tunggu aku pon lambat lagi hehehehe....

PESANAN KHAS UNTUK PJAI: Jangan la sedih2 dah nanti aku pujuk wani tu nowh...Tapi tak pa janji hang banyak menggembirakan kami hari ni so hang pon mesti hepy sokmo....

Buat semua kawan-kawan aku walaupun ramai yang berubah sama ada dari segi bentuk badan (ni aku la) ataupun gaya rambut hampa suma tetap kawan aku...Sayang suma weh......

Nak tau cerita lg?? Jom jenguk blog hans..KLIK SINI dan SINI

10 comments:

  1. Awat gambaq aku sebelah bob gelap?
    ceit...
    aku cerah lah....haha

    aram tuduh aku lapaq laksa...
    padahai hang yg kebuloq laksa semalam...
    haha

    ReplyDelete
  2. bila hati dah sayang...semua menjadi indah...kentut pun bau wangi tapi klau dah benci sertong minyak wangi pun bau busuk.

    ReplyDelete
  3. HANS,
    hg cerah ka weh??? setahu aku...bibir hg ja cerah hahahaha.....

    eleh hang pon tingin laksa malu lak nak ngaku kekeke....


    FADH,
    Kalo kentut tu busuk, busuk juga la xda bau wanginya
    hehehe...

    ReplyDelete
  4. em... Kawan sorang dah lepas... Cik GKSB bila lagi hehehehe.. (sambil kening sebelah terjungkit keatas)

    ReplyDelete
  5. adnel,
    bila lagi???(sambil kening ala-ala ziana zain,dahi berkerut-kerut)

    kalo soalan exam cm ni fail...hehehe...

    tak dapat nk jwb...

    ReplyDelete
  6. Bila hati dah sayang semuanya indah....wlaupun kekadang hati sendiri terluka pun dipendam...itulah sayang punya pasal...

    ReplyDelete
  7. ieyla,
    sayang, sayang lama-lama melayang...

    ReplyDelete
  8. suka arr lagu yg berkumandang kat blog ni..
    mengapa selalu aku yang mengalahhhhhh..
    yang mengalah kenapa selalu aku ajerr..
    huhu!

    akak folo2 ehh..

    ReplyDelete
  9. sis nita,
    lagu feveret tu hihi..

    tima kasih kak sudi folo2 ni..

    jasa mu dikenang hehehehe....

    ReplyDelete
  10. slmt pengantin baru untuk pengantin...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi