Sunday, July 26, 2009

FUTSAL OH FUTSAL (AKHIR)

Nak cerita sikit pasal futsal hari ni. Pendaftaran start pukul 8 pagi. Malam tu aku pesan kat team aku kul 8 pagi kumpul kat cafe. Sebelum p tu makan dulu bla bla bla..... Tapi kan nak dijadikan cerita 1 minit sebelum pukul 8 iaitu 7.59 minit pagi baru aku terjaga.

Apa lagi kelam kabut la bangun. Kejutkan roomate aku kelam kabut mandi sampaikan ubat gigi pon aku hampir-hampir nak buat pencuci muka. Haihh.....

Pastu dah siap tunggu roomate aku si qema pulak. Jalan la kaki sebab hari Sabtu bas kat USM ni jarang-jarang sekali. Sampai sekerat aku tunggu bas je p sampai stadium. Msg2 la bebudak aku tanya game kita orang start kul bapa nasib bek la kul 9.30 pg baru main.

Aku pon xtau cm mana leh xjaga sedangkan dh kunci jam. Serius memang tak sedar langsung. Sampai sana daftar pastu tunggu la giliran kita orang main.

Cuba teka aku main ke tak??? Mestilah main kan.. Hehehe... Semua member dah larang jangan main tapi degil gak. Ada yg hantar sms cakap jgn main. Tapi bila dh gian nk main, belasah jer la. Hehehe...

Tapi boleh main jap jer bila kaki cm xleh tahan sakit baru la kuar. Hampeh betol. Sakit lerr.. Huhu... Kena g kat ambulans g bandage kaki. Pastu puan tu tanya la nama aku sapa dari mana. Bila aku dh gtau dia tanya aku, bukan kamu ke yg saya balut kaki malam tu.

Huhuhu... Malu beb!! Masa mula-mula baru kena ri tu aku p pusat kesihatan tp dh tutup. Puan tu pon nk balik dh tapi dia tolong balut kaki aku pastu suruh p klinik panel USM. Dia kenal aku beb!! Siap kena marah lagi sebab aku main gak futsal walaupon kaki aku xlega lagi.

Roomate aku pulak menambah-nambah lak cakap aku ni degil la. Pastu Puan tu tanya aku makan ubat tak? Roomate aku gtau yg aku ni tak makan ubt la bla bla...Geram jer.. Tapi memang betol pun kui3...

Aku jawab jer la masa saya makan ubt dia tidur dh, mn dia tau sy mkn ubt ke tak.**terbaik punya alasan kih3...

Mesti korang nak tau kan kami menang ke kalah. Of course la kalah hehehe.. Sebab apa kami kalah?? Sebab aku tak main hahaha....Boleh tima tak alasan ni??? Hehehe...Tapi tahniah la untuk team aku walaupon kalah kami kalah dengan bermaruah ye tak??? Sweet jer kan??

Sakit ke tak kaki aku tok sah tanya la kan. Nak ngadu sakit pon nanti ada orang cakap padan muka sapa suruh degil nak main gak. So, sakit pun tahan jer la... Tak mau bising-bising.. Huhuhu.. Janji aku puas hati walaupun dapat main kejap jer... =)

Dan sekarang masa untuk tengok pic... Kami suma ni comel-comel tau hehehe....Layannn....




MASA NI DAH HABIS MAIN DAH.

WALAUPUN KALAH MAINTAIN HEPY



KAMI FC

NAMA TEAM AKU

SWEETTTT JER...KAN??


=)






POSING ATAS MOTOR LC

TENGOK LA KAKI AKU YG BERBALUT

TAPI SENYUM TETAP TAK LEKANG DARI BIBIR


Best sangat dengan team aku ni. Main tanpa tekanan. Hepy jer semua. Caya la...... Thanks pada semua yang bekerjasama dengan aku dan bagi komitmen. Lain kali insyaallah kita boleh menang tapi tunggu kaki aku baik dulu la yerk...hehehe










7 comments:

  1. errr tu lah degil sangat ehehee

    kalah ker... erkkk baru jer nak banjer makan kalu menang heheheeee

    ReplyDelete
  2. kami FC..?

    waaaa.. sangat muhibbah nama tu..
    mmg sweet..

    kalah takpe.. janji rock yea yea..

    ReplyDelete
  3. NAQEEB L,

    Yeke pok cik??

    ala kami pon menang gak per...

    menang sorak kih3...

    ReplyDelete
  4. salam.

    kala menang tak kesah, janji enjoy:)
    erm..mcm besh jer.. neh. tak ble jadi nik.ekeke;p

    ReplyDelete
  5. Hye..
    huhu..
    posing tu yg penting..
    ngeeee...

    caya ar...

    and thanks for the info bout Yasmin..

    ReplyDelete
  6. apa laa ke babil(degil) sgt awok nie...dh kaki tue sakit buat laa gaye org sakit kaki...kang klau jadi lagi teruk...sape yang susah...aku jugak...eh silap...ko jugak yang susah he he he

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi