Saturday, July 18, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH

Hari ni adalah sangat tak best. Sebab aku tak boleh gi mana-mana. Aku terpaksa batalkan program hari ni dan merelai kawan-kawan aku yang lain pergi ke program utk sukarelawan kat kg Melayu tu.

Sangat la sedih ok??? Bila diorang balik, cerita kat aku yang program tu best sangat. Frust... Hukhuk cedih....

Hari ni tido jer sepanjang hari. Boring punya pasal tido je la kan??? Memang agak sedikit moody la...Tapi malam ni ngah ym, ada sorang member ni nk beli koyok suruh aku tampal kat tempat yang sakit tu. Aku pon ok la kan siap pesan burger lagi kat dia hehehe....

So dalam kul 9 ni turun g kafe. Sembang-sembang dengan seseorang sambil tengok Anugerah Planet Muzik (APM). Dok dengar dia dok merapu dan aku sama pon bleh tahan loyar buruk gak gelak-gelak kira ok la sikit. Tak ada nk moody dah. Thanks ye awak.. Huhuhu...

Pastu roomate aku join sekali kat bawah tu sambil tgk APM. Pastu tiba-tiba dia bawa kuar cerita yang semalam ada budak cina nampak pocong kat tangga. Aku dah cuak dah. Ye la kan aku ni kan suka tidur lewat pastu g toilet sorang2 dlm kul 2,3 pagi cam tu.

Budak cina tu pon dengar kata terus balik rumah hari ni. Cuak la aku dengar cerita ni. Pastu member aku yang beli burger tu siap menambah2 lagi cerita pasal dia lak. Haihh.. Saja jer nak buat orang takut.

Nama member yang beli burger tu tak boleh diberi tahu untuk menjaga hati pihak-pihak yang terlibat kan... Hehehe.... Awak jangan marah yerk saya ceta pasal awk dalam blog =P huhuhu...

SEKADAR GAMBAR HIASAN
TAK BERKENAAN DENGAN ENTRY

Malam ni kaki aku ok sket la kalo nak bandingkan dengan semalam. Semalam nak tido pon tak boleh. Sakit kot. Nasib baik tak meraung. Just dok merungut sakit,sakit. Nak nangis pon ada tapi rasanya dah nangis kot Huhuhu....

Duduk buas sangat kot semalam. Ye la tak biasa pergerakan terbatas kadang-kadang terlupa lak kaki aku ni ngah sakit. Nak control-control segala bagai.. Haihhh...

Aku harap sebelum Sabtu mgu depan kaki aku dah ok. Kalo tak rasa sakit aku akan main futsal gak. **Gle degil huhuhu.. Biar la.... =p


DOA KAN AKU CEPAT SEMBUH YERK

10 comments:

  1. Salam.
    Semoga cepat sembuh dan kembali macam dulu, insya Allah akan sihat....hanya sedikit ujian Allah.

    ReplyDelete
  2. tu lah pasal sakit2 pun nak juga lagi igt nak main bola hehehe

    haaaaaaaa hantu poconglah pulak... dorang tu menipu jer tu jgn percaya sangat dgn benda yang tahyol tu... tak baik tu...

    yer lah pakcik pun doakan ko semoga cepat sembuh ataupun semoga tidak mudarat lagipun kebiasaan kalau cedera bahagian dalam cam tu mmg lambat sembuh...

    jgn lasak2 sangat...

    ReplyDelete
  3. semoga kaki adik cepat sembuh dan boleh jaringkan gol masa main futsal nanti

    ReplyDelete
  4. awak,awak...
    kita pun nak buger jgak!!!..
    heee~..
    sEmoGa akAk cpAt sEmbUH..
    =)

    ReplyDelete
  5. sentap tul laa malam tadi bila nengok APM..
    aderrke lagu ISABELLA sukasuki depa jerr nak ubah suai rentak lagu..
    dah macam apa jerr lagu ISABLELA tuhhh!

    kalo akak aderr kat sana, mmg akak baling kasut laa dari kejauhan..

    ehhhh... lupa lak..

    semoga kaki tu cepat sembuh yerr :)

    ReplyDelete
  6. salam... semoga kaki tu sembuh.. jg diri baik2 n selamat main futsal.. :)

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh ok..
    kawal pergerakan..

    hehehe...

    ReplyDelete
  8. pocong??
    urmm..

    btw.. best gle ct menang..
    cume..
    nape dye x pakai tudung ek smlm..=(

    ReplyDelete
  9. adei cian dia...biasa laa klau dah main bola nie...mcm2 sakit dapat...mcm aku, puas dilarang dan ditegah tapi tetap main gak...ntah di mana best nyer main bola, aku pun tak tahu...yang aku tau, tiap2 petang hati aku meronta nak main bola...setakat cedera nie dah banyak kali dah...paling teruk sendi pinggul aku yang bersambung dengan tulang peha teralih bila terjatuh masa main futsal...2 tahun aku xleh main bola...tapi mcm ko kan org pompuan, agak2 laa nak main futsal tue...bukan xleh main tai main tue ada batas2 nya mcm aurat kena tutup(mcm laa aku nie main bola tutup aurat sgt) apa2 pun moga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  10. adek rajinlah tuam kaki tu bg dia kecut..hehehe
    adek kena bg kaki adek tu betul2 ok tau bru g sepak bola...berdekah nti kaki adek lg terok...ok oraittttt

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi