Friday, July 10, 2009

HARI JUMAAT YANG......

PUTERI KU SAYANG



Hari ni hari Jumaat. Hari ni kenduri akikah untuk puteri kat rumah tok. Tapi aku tak balik pon. Hari Jumaat susah nak dapat bas ke kampung aku kat Yan. Kalo balik pun perlu tukar-tukar bas dan amik masa yg lama. Lagi pun dapat tau pon baru semalam. Memang kompom la tak balik.

Dan hari ni hari yang paling sia-sia buat aku. Sebab apa??? Sebab aku menghabiskan masa dengan tidur jer. Bangun pon dah pukul berapa disebabkan keistimewaan yg aku dapat sebagai seorang perempuan hehe **kalo bakal mak mentua tau kompom kena reject hikhik**

Bangun pastu mandi segala bagai. Kemas-kemas bilik pastu turun makan. Pastu semangat g bank jalan kaki konon-konon nak g amik PTPTPu la tapi alih-alih memang kena tipu pon. Tak masuk lagi la.. Hampeh jer...Penat aku jalan kaki.

Naik atas on9 jap. Pastu aku tidur sampai la nak dekat kul 7 baru bangun. Gila betol hari ni. Tidur, tidur, tidur. Pe nak jadi la ngan anak dara ni kan??? Hehehe..... Bukan selalu yek aku cam ni. Mungkin hari ni je dan kali terakhir aku tidur sampai sehari.

Tak tahu la napa? Mungkin sebab frust tak boleh balik kg. So ni je yang aku bleh buat dari dok saja tak buat apa kan??? Huhuhu....

Hari jumaat yg sia-sia kan???? Hidup yg sangat boring. Orang lain hari minggu kuar dating la apa la aku just tidurrr.....Huhuhu... Entah la labu...

2 comments:

  1. haaa tidur dan membongkang jer kerja nya heheheee...

    apa punya anak dara nih huhuhu

    ReplyDelete
  2. Naqeeb L,
    Itu anak dara yang baik...
    kih3...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi