Wednesday, July 8, 2009

KADANG-KADANG AKU RASA.....


Kadang-kadang aku rasa hidup itu indah.


Kadang-kadang aku rasa hidup ini banyak pancaroba.


Kadang-kadang aku rasa cinta itu indah.


Kadang-kadang aku rasa cinta itu membuat kita sakit.


Kadang-kadang hati berkata jangan tetapi..


Kadang-kadang telinga tidak mahu mendengar.


Kadang-kadang aku rasa dihargai.


Kadang-kadang aku rasa macam tak dihargai.


Kadang-kadang aku rasa marah.


Kadang-kadang aku rasa sedih.


Kadang-kadang aku rasa geram.


Kadang-kadang aku rasa mahu tumbuk itu orang.


Kadang-kadang aku rasa naik menyampah dengan itu orang.


Kadang-kadang aku rasa orang itu perasan itu dia tapi bukan dia.


Kadang aku rasa aku terlalu baik.


Kadang-kadang aku rasa perlu ke aku terlalu baik.


Kadang-kadang aku rasa, aku rasa, aku rasa nak tidur....


Nite....

16 comments:

  1. Kadang2 akak rasa, nak lepak kat sini..

    Tapi, tengok2 ko dah tido!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha...kita serupa akak pun kadang-kadang rasa apa yang ko rasa dik non...

    ReplyDelete
  3. Pertamaxxx, jalan2 pagi ni, dapat yg mula, salam kenal je...nak bagi cerita cinta, kunjung tempat saye jugak yee...

    ReplyDelete
  4. aku rasa..aku rasa...tak ade lah yang nak kunjung tempat saye...sedih dan patahati je...

    ReplyDelete
  5. ARRYANI,
    La yeke?? tunggu akak la ni lambat sangat samapi tertido hehe...


    INSAN BIASA,
    kadang-kadang kita rasa yang sama..
    =)

    ReplyDelete
  6. PATAH HATI,
    Elok la tu..ngah patah hati gak ni...
    hehehe....


    ARIELKRODOT,
    Alololo ucuk2...cian..
    nak g la ni...
    huhu

    ReplyDelete
  7. ubat mengantuk hanyalah tidur.jadi.kamu pergi sajalah tidur ya...

    ReplyDelete
  8. kadang2 akak terkentut bila dah ambik air sembahyang huhuhu... cheit.. jangan mare lawak cipan nie...

    jangan le sedey2... nanti hilang come tuh...

    ReplyDelete
  9. kadang2 rasa masin....
    kadang2 rasa manis....
    kadang2 rasa pahit....
    kadang2 rasa tawar....
    itu la kehudupan..
    kan..kan...

    ReplyDelete
  10. laaa..
    nak tido rupenyerr..
    ni kan..
    dah subuh ni..
    wahai anak dara yang manis..
    bangunnnnnnnnnnnnnnnnnnn..!!

    ReplyDelete
  11. kalau nak tido tu...tido je la. tak payah berpuisi pulak. nikmat dunia tu.

    ReplyDelete
  12. apapun comel budak tu!

    itu yng pening tu selalu kadang2 jer
    kenapa tak jarang-jarang heheh

    ReplyDelete
  13. Naqeeb L,
    comel cam kak dia gk hikhik....

    pening kena makan panadol tp kena jarang2 amik la boleh???

    hehehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi