Tuesday, July 7, 2009

KASI UP BALIK

OK, dh UP balik ni..... MyEm0.com Sebab pa aku down semalam??? Sentap la pe lagi...Huhuhu.. Macam kata Sis Nita kalo tak sentap tak meriah hidup. So sesekali sentap down gak aku. Tapi xpa, sat ja ni. Sentap lama-lama tak baik utk badan, nanti berat bertambah naik **bleh tima alasan ni?? Huhuhu

So, tadi dh start kelas. Selasa baru start sbb hari Isnin ngan Jumaat ku teda kls. Best kan?? So tadi jumpa kengkawan lama. Ada yang dh 100% dh kurus dan ada yang bertambah berisi **termasuk aku la tu.

Tadi masa lunch kat kafe sekali ngan costmate aku kena perli ngan bebudak tu "makan sket nampak? Nasi leper jer dalam pinggan tu."

Aiseyhmen.. Ada gak makhluk nak tegor... MyEm0.com Pastu cakap lagi "anis shahrul cakap anis nampak berisi" Aduyai.. Ingatkan tak ada orang nk tegur ada gak rupanya... Rileks la kan?? Nanti i kurus u terpikat kat i plak kan??? Kih3....MyEm0.com

Malam ni aku nak g forum perdana kat Dewan Tunku Syed Putra USM. So nanti hari Khamis tengok la Forum perdana kat RTM TV1 yerk?? Kot-kot la aku masuk tb kan hikhik...

Eh niat tu kena betul, sebenarnya nak cari ilmu ok?? Tajuk forum 9 PINTU-PINTU REZEKI dan LESTARI ALAM,LESTARI UMMAH. Elok sangat la kan sempena bulan Rejab ni banyak hikmah tau kita dengar ceramah macam ni.

Hmm...dan semalam aku dah berterus terang pada seseorang kan yang aku tak ada hati dengan dia. Aku hanya anggap dia kawan jer...

Nak buat macam mana tak kan aku nak paksa hati aku bagi suka kat dia sedangkan aku tak ada perasaan pun kat dia?? Harap dia bleh tima lah aku sebagai kawan dia jer tak lebih dari tu.
MyEm0.com

Rileks la kan??? Huhuhu...Apa-apa pun kena ingat tak semua yang kita impikan akan menjadi kenyataan. Betul tak???

MyEm0.Com

Sekali lagi pada followers ku dan pembaca blog GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR JANGAN LUPA AMIK AWARD OK???

Tata...





11 comments:

  1. Sebok betul ya? Sampai kena tegur pun boleh marah. Hahahaa!

    ReplyDelete
  2. bagus2 jgn bagi hati ko org tue...klau ko dah bagi hati ko kat dia...ko nak pakai hati apa? hati ayam? hati lembu?...ko simpan baik2 hati ko tue utk aku eh silap utk org yg betul2 jodoh ko.

    ReplyDelete
  3. haaa..
    betul tu..
    sesekali kena sentappp..
    kan kan kan..

    tu mata tu..
    jeling2 tu..
    akak sentap taw dgn jelingan iteww..
    ahaksz..

    ReplyDelete
  4. berisi tak semestinyer gemuk kannn..gemukk tak semestinyer tak chantekkk...semua ciptaan Tuhan ader keindahan masing2..tul tak..??

    ReplyDelete
  5. kan dah....baru jek kita chit chat ari tu,hehehe. pepon pilihan kat tangan kita.
    semoga terus ceria.

    ReplyDelete
  6. hehehe,,award lg,,sowi long tme xberbloging,,how r u now,,hope ok sajo,,

    ReplyDelete
  7. DIK AN,
    Besa la sintetik sket..

    **sintetik=sensitif...**

    ^_^

    ReplyDelete
  8. FADH,
    Tu la pasal, xjumpa lg org yg bebetol susah nk bg ati ni..keja makan ati jer...

    oppsss...hati MR CUYAT hanya utk MRS IEYLA jer kan???

    hikhik..

    ReplyDelete
  9. SIS NITA,
    Yeke sentap dengan jelingan itewww...
    auww...xkuasa nyahh...

    hahaha..

    ReplyDelete
  10. SHI3LA,
    Betol,betol,betol...

    chubby ni tiut pe kan mcm sy???

    hikhik gewdikkss..

    ReplyDelete
  11. INSAN BIASA,
    Hehehe tu la pasal akak,
    xpe..biar lambat asalkan berkualiti..


    NANA,
    Its ok, aku dok keja sentap ja la ni nana..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi