Monday, July 13, 2009

OOOHHHHHHH.............NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku tak tahu la sekarang aku mahu menangis ke apa. Memang aku tak sangka. Betul-betul tak sangka. Gilaaa........ Mengapa la aku terpaksa mengadap mukanya lagi????? Mengapa??? Mengapa????

Untuk paper SHE101 aku terpaksa dan dipaksa tanpa aku rela satu group dengan orang yang merendahkan aku kerana aku masuk Universiti hanya temuduga melalui STPM. Kerana aku tiada pengalaman bekerja.

Kerana dia sudah bekerja kemudian masuk U melalui temuduga jabatan walaupun dia hanya ada diploma dalam kolej swasta yg aku sendiri pon tak pernah dgr nama tapi ada hati merendahkan aku yang amik STPM ni.. Siakk arrr......

Dulu aku pernah 1 group masa buat assignment ekonomi dengan dia. Aku jadi ketua group tu. Mula-mula tu ok la. Dia cakap kemain lagi yang tu yang ni pot pet pot pet wat gini wat gitu alih-alih haremmm... Pandai ja cakap wat keja hampeh. Keja lepas kat org len.

Pastu merendahkan orang lain cam dia bagus sangat. Mentang-mentang aku tak ada basic ekonomi tapi hang tu ada tu pon dah bapa tahun hg tinggal ada hati dok merendahkan org lain.

Dah la dia penah tengking aku depan orang ramai sebab aku batalkan perjumpaan. Itu pon sebab aku demam. Gila kot demam2 nak p discussion group. Tak kira la hg umur 28 ka berapa ka kalo dh study 1 U, sama ja suma. Dah la tak matang harap dh kawen ja. Pangai cam budak2.

Nama memang tak boleh ubah dah sebab Pusat Pengajian aku dah tetapkan kumpulan ni. Boleh histeria dah aku macam ni. Lepas ni memang aku akan menghadapi KEMURUNGAN TAHAP MELAMPAU kot...

Mana boleh lupa apa yang dia dah buat kat aku. Tengking aku depan orang ramai cam $&*#@%$ jer dia ni. Ha ni aku nak mula maki hamun dah la ni abeh dah hilang seri-seri kat muka aku ni tak comel dh ni dok marah2.

Kalo dalam kelas tutorial tu siap dok perli-perli aku ngan member aku lagi. Kalo member aku cakap apa-apa ada saja dia nk menyampuk kot belakang. Ada suara latar yang sumbang plak kat belakang.

Suma orang tak suka kat dia. Dengan baran dia tu. Eeee...Apsal la aku kumpulan dgn dia???? Nak bercakap pon tak lalu apa tah lg nak tengok muka??? Aku kalo dah tak suka orang ha cm ni la. Jangan kata tengok muka dengar sora pon dh tak hingin!!!

Ok!! Perbetul balik tudung2, muka ok?? Ok..baju yg dah sinting ke siku lipat turun balik. Bertenang yerk cik gadis manis. Hilang dah seri-seri muka ni.



ARGGGGHHHHHH................................



................................................Histeria ......................................


19 comments:

  1. sabaq...sabaq....halimunankan saja orang itu...hehehe

    ReplyDelete
  2. urmmm..
    mmg menyakitkan ati laa kanss..
    tapi..
    ko nak akak gi bekhen dia tak..?

    dah dah.. tak manis arrr memarahhh..

    ReplyDelete
  3. insan biasa,
    kalo la boleh saya buat cm tu....
    dh lama sy hilangkan dia dr muka bumi
    haihh..

    ReplyDelete
  4. DIK AN,
    Upload?? wat kotor blog aku jer dgn pic dia..

    ReplyDelete
  5. semuga Allah bermudahkan saudaraku ni...
    amin

    ReplyDelete
  6. uish... payah gak ni.. buat ignore je la kat dia. Lantak situ.. buat je keja ko dik.. jgn dilayan org gitu.. apapun hope byk2 bersabar k..

    ReplyDelete
  7. kalu time time histeria-histeria ni dpt geget orang best gaks kan.... nyum nyum nyum

    ReplyDelete
  8. buat mcm biasa jer...

    jangan biar dia rosakkan u...

    chayok!

    ReplyDelete
  9. jinggo,
    mudah-mudahan amin....


    cutemiut,
    ngah sabar la ni...
    sok xtau la leh sbr ke x...


    mak su,
    kalo leh makan lagi best...
    kunyah-kunyah....
    telan....

    ReplyDelete
  10. sabaq2!!!
    btw,spe org tu???
    biar sye g ketuk kepala dia
    huhuhu...;)

    ReplyDelete
  11. titik kan saja nanti masa presentation..

    ReplyDelete
  12. ~0~
    ye sabar.....


    jasmin,
    tunggu kelas esok kita g ketok ramai2...


    azrie,
    masa presentation xrisau sgt
    masa nk buat asignment 2 yg risau sgt..

    ReplyDelete
  13. tarik nafas panjang-panjang....
    pastu...
    sembur..

    kat muka dia...oops, sori
    tak baik.

    banyakkan doa, Allah mudahkan

    ReplyDelete
  14. akak..sabar ek
    sy rs seperti tau sape die..
    sbnrnya akak ag hebat dr dia sbb muda2 da msk U..then xyah ade pengalaman pn da layak..
    drpd dia tu.. da jd bapak org br layak kn??
    igt ag time dia kedekut nota lecture yg dr *** bg..dr suh copy kt dia tp dia suh mnx sndri kt dr.. dia ckp dia yg mnx, so dia pnya.. sedey gler time tu.. nk mnx kt dr pn dr xbg sbb suh amik kt dia... xbaik kedekut ilmu kn..

    ReplyDelete
  15. errr tak elok tu marah2 dan elok juga maki org len biarlah dia jer yang jadi gitu...

    jgnlah membalas penghinaan dengan penghinaan kerana yang mengina balik itu lebih hina...

    lebih kuranglah heheeee

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi