Saturday, July 4, 2009

Sambungan N3 BILA TIBA MUSIM BUAH

Sebelum baca N3 ni sila baca N3 yang bawah dulu yerk....Kalo malas gak klik sini Kalo malas gak tampor kang hikhik...**Suka2 ati je nak tampor kan??** Hikhik gurau jer....

Ok baca dh??

Dengan ini diumumkan, yang aku telah dapat makan nasi free tadi setelah berbuat baik dengan mak cik nasi kat kafe dengan bagi durian kat dia.. Hikhik... Kalo hari-hari cm ni pon best what???

Setelah aku memilih menu yang aku nak makan iaitu nasi putih, telur rebus masak sambal, sayur kangkung goreng**ni menu orang tak ada duit ok??** Aku pon pergi kaunter, "Mak cik berapa eyh nasi ni??" Mak cik tu pon jawab "tak pa, tak yah bayaq, mak cik belanja. Tadi bagi durian kan??"

Lalalala...dalam hati bestnya. Orang berbudi kita berbahasa lain kali boleh belanja lagi **Apa punya peribahasa la ni** Hikhik

Tapi kan, kalo aku tahu awal-awal yang dia nak belanja mahu penuh pinggan aku. Amik ayam goreng banyak-banyak ker, telur, sosej, nugget, wahhh...**dasar budak demok makan banyak kih3...

Huhuhu..Rugi kan???

Tapi tak pe asalkan jimat duit aku untuk mkn malam. PTPTPu tak masuk lagi ni....Ada orang boleh belanja aku makan hari-hari tak????


7 comments:

  1. akak leh banjerr ko makan hari2..
    akan tetapi..
    ko bagikk aka doyan hari2..

    amacam..? setuju..?

    ReplyDelete
  2. sis nita,
    setuju2...hihi...
    kalo akak nak gak doyan nanti sy pos banyak2 guna pos laju...

    agak-agak akak, posmen tu hantar tak durian tu kt umah akak?? ke dia makan durian yg sy hantar kat akak tu??

    ReplyDelete
  3. dear..
    banyaknya n3 i tertinggal...

    nnt ada masa i terjah ok..

    nway, thx dear...

    nak buah...

    tk cr friend..

    ReplyDelete
  4. LOL,

    Ok,miz u LOL...

    BZ2 gk,kesihatan jgn lupa jg..

    ReplyDelete
  5. adui...
    dduurriiiaan....
    bagi ar sikit derian adik tu... nanti datang KL Akak belanja KFC hehehe...

    ReplyDelete
  6. adnel,

    nanti akak datang la kdh..

    skrg ni ngah musim buah..nk makan buah fresh dr pokok pon bleh...

    kfc?? wah cedap2...nanti sy demok lg mcm ayam kih3...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi