Monday, July 6, 2009

SEMANGAT YANG HILANG...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DOWN.....

MyEm0.com


MyEm0.com

12 comments:

  1. jangan sedih ae,nanti kita sedih jugak..huhuhu~

    ReplyDelete
  2. senang nyer wat entri...titik titik titik pastu letak gambar rabbit...ikut lirik lagu xpdc...kena carik balik semangat yang hilang tue...ade tue nyorok2 kat blkg pintu ke dalam amari ke he he he

    ReplyDelete
  3. Titik

    Titik

    Titik

    Titik

    Titik

    Titik

    Titik

    Penat la plak...

    ReplyDelete
  4. pesal tuhhh..?
    camnerr leh ilang..
    sentapp ke..?

    sentapp ngan saperr..?

    ReplyDelete
  5. la...awat macam
    ada apa yg boleh kita kongsikan.....

    ReplyDelete
  6. Knp haa semakin ramai yg hilang samangat untuk bern3 sejak akhir2 nie.....semoga kembali bersemangat semula.....

    ReplyDelete
  7. maksu pun adakalanya kehilangan semangat, entah cemana nak panggil balik :(

    ReplyDelete
  8. jawahir,
    xpe kita sedih sesame

    LOL,
    Semangat yg hilang

    Haruan tasek,
    tajuk lagu xpdc kebetulan jer tu..

    FADH,
    Ada tak kat belakang almari rumah MR FADH??

    DIK AN
    Titik (.)

    SIS NITA,
    Kalo tak sentap tak meriah kehidupan ye tak??

    CIKGU HARUN,
    Kongsi gelap

    ieyla,
    Musim dia kot...

    INSAN BIASA,
    Entah la...

    MAK SU,
    mari kita cari sesama semangat yg hilang tu..

    ReplyDelete
  9. awat sedih sangat nie... hidup mesti happy and simpel...
    senyum... semoga hati juga tersenyum bersama...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi