Tuesday, July 21, 2009

SENYUMAN UNTUK KAMU

MASIH BOLEH TERSENYUMKAH AKU SELEPAS INI???


Sila abaikan pp ku yg semakin chubby ini yerk.


** Emosi agak tidak stabil sejak dua menjak ni. Maaf kerana jarang ke blog korang. Mungkin ada pergi tapi tidak meninggalkan jejak. Lepas dah kembali ok aku akan komen blog korang sampai korang pon tak larat nak baca.


13 comments:

  1. smoga emosi cpt stabil k.. take care..

    ReplyDelete
  2. Ya. Selamat menenangkan emosi.

    ReplyDelete
  3. haaa wat jadi lagu tu.... senyum pun macam paksa ajer heheheee. sabar dan bawak bertendang! huhuhu

    ReplyDelete
  4. Aku juga mahu tersenyum bila melihat kamu tersenyum

    ReplyDelete
  5. akak datang dan meninggalkan jejak..
    heheh!
    takpe2..
    tenang2kan fikiran dulu yerr..

    senyum2 selalu..

    ReplyDelete
  6. ZAIRA DAN DIK AN,
    Insyaallah, mudah-mudahan cepat la emosi ni stabil.....


    BER_UWANG,
    Bendera MALAYSIA la...kita kan 1 malaysia


    NAQEEB L,
    Lagu mana tu pok cik???

    ReplyDelete
  7. ONE Z,
    Rehat-rehat sambil minum kacip patima


    ARRYANI,
    Senyum la senyum la ahai cek mek molek..


    SIS NITA,
    =)
    Thanks akak..

    ReplyDelete
  8. o c gadis yang manis...
    aku pun senyum balik kat GKSB..

    nampak tak..?
    hehe....
    aku dah pun abaikan pipi yg chubby itu.
    hehe...

    ReplyDelete
  9. LOL,
    nampak...eh jap...ada cili la lekat kat gigi tu

    hehehe...

    dh abaikan eyh?? bagus2 bertindak mengikut arahan

    =)

    ReplyDelete
  10. janji tu hutang tau....?? ditunggu

    ReplyDelete
  11. woii..amboi2...mnm kacip patima ..kemain adek eh..kahhhhh

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi