Monday, July 6, 2009

SETELAH SEKIAN LAMA....



Akhirnya setelah sekian lama dapat gak amik award dari LOL ni. Maaf yer LOL, bukannya tak menghargai cuma agak lambat jer hehehe... Cuba tengok tarikh award tu..Huhu.. Tapi tak apa LOL yang baik hati kan faham mcm mana cik gadis manis ni bila sibuk kan.. Hihihi..

Dah dapat awrd ni aku pon nak bagi award gak la. Lagipun sekarang ni kawan-kawan semua dh bertambah kat blog ni, yang baru dan lama tapi tetap teman aku yang tersayang kan?? *Aiseyhmen jiwang la plak hikhik gedikss sket kn?? Bleh??**





Kepada followers ku yang comel-comel yang sekarang ni baru berjumlah 37 orang **harap-harap lepas ni bertambah ramai la yerk?? Hehehe** Sila amik award ni.. Aku ikhlas ni bagi so harap korang pun ikhlas menerima ok???

Pada kengkawan blogger yang selalu baca blog CIK GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR sudi-sudi la amik eyh?? Jangan malas-malas tau nanti aku tibai bagi rajin hehehe...

Pada semua yang terlibat secara langsung atau secara tak langsung terima kasih kerana bagi sokongan dan pendapat ataupun komen-komen yang membina serta kadang-kadang menceriakan hidup GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR.

LOVE UOLLS...


FROM

LA DOLCE GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR

7 comments:

  1. Bukan xnak amek kak, tapi nanti loading page adik jadik berat...wuwuwu...anyway, thank you!

    ReplyDelete
  2. waaaa..
    ni kira bagikk kat akak laa yerr..
    kan kan kan..

    tak kiraaaa..
    nak amik gak..

    ReplyDelete
  3. macamana rasa bila dihargai...
    itulah kita untuk seterusnya

    semuga hari ini lebih baik dari kemarin

    ReplyDelete
  4. DIK AN,
    welcome..
    Yeke?? ala..
    xpe la janji rasa dihargai sudah..



    sis nita,
    memang untuk akak pon supaya blog akak lagi bertambah berseri-seri dgn award yg sy bagi

    hehehe



    cikgu harun,
    saling menghargai adalah satu penghargaan untuk kita semua...

    ReplyDelete
  5. Hohooooo....
    aku nak amik..
    aku nak amik..
    aku suke..
    aku suke..


    nak amik nie...?
    jangan nyesal...
    hehehe..
    jadi aku aamik ok....

    nway, thanks pamerkan award itu...
    teringin plak nak beri award lagi...
    hehe...
    best ar dpt2 award nie...
    aku suke....

    ReplyDelete
  6. LOL baru jer jadik follower...
    isk..
    isk..
    how come..?
    bukankah kita kenal since lama2 dulu...

    xper..
    janji aku follow citer GKSB..

    apapun, aku nak amik gak award itu...
    dh masuk dlm list aku..
    hehe..

    ReplyDelete
  7. bru nk amek awrd ni..dh terlambat ka? haha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi