Friday, August 7, 2009

CINTA LAKSA DAN UBI




Amacam pic ni? Nampak cam hepy jer kan? Rileks jer cm tak ada keja nak buat. Siap bertongkat dagu lagi. Hehehe....Tapi hakikatnya tugas aku sudah bermula. Kesibukan aku juga sudah bermula.

Sebelum ni, ada benda yang aku nak gtau tapi terpaksa di simpan dulu sehingga ada kepastian. Sekarang ni sudah ada kepastiannya. Nak tahu apa??







Cam orang besar-besar pulak kan ngan uniform ni??? Pink kaler lagi hihi.. Sebenarnya aku kini memegang jawatan setiausaha di desasiswa cahaya gemilang iaitu hostel yg menjadi tempat tinggal aku sekarang. Aku salah seorang Majlis Tertinggi (MT) Desasiswa aku.

So lepas ni tanggungjawab semakin berat. Tugas juga semakin banyak yg menanti. Aku harap aku dapat jalankan tanggungjawab aku dengan baik. Lepas ni juga aku akan semakin sibuk.

Nasib baiklah tak ada pak we lagi kalo tak makan hati berulam jantung la dia dengan kesibukan aku ni. Huhuhu... Ada ker orang leh tima kesibukan aku ni errkkk????






Ni pula Yan, YDP, dan syahid sebagai bendahari. Pic ni jer yg ada yg aku amik guna handset aku yg koman sepana. Pic MT lain ada dalam kamera digital kawan aku punya. Nanti-nanti la aku upload tu pon kalo ada masa huhu....

Oleh sebab tu la blog aku agak suam suam suku sekarang ni macam cuaca mendung kt penang ni. Lambat jer nak publish entry baru. Kebanyakkan blogger pon macam tu gak. Mungkin kesibukan semakin menerjah. Pada sis nita moga-moga cepat sembuh, rindu la pada N3 sis nita yg banyak menghiburkan hati aku ni.

Dan pada semua blogger harap sihat sentiasa dan terhindar dari H1N1. Jaga la kesihatan diri dan kalo ada yg demam selsema cepat2 la g amik ubat. Sekarang ni macam dh tak selamat dh. Nak g mana2 pon takut. Take care ye suma.





Lepas ni tanggungjawab semakin bertambah. Tugas pon semakin berat. Harap aku dapat jalankan tugas aku dengan baik. Nama pun setiausaha so lepas ni jadi muka surat la aku hehehe.. Tambah lagi aku jadi setiausaha kerja, nama pun dh menunjukkan banyak kerja kan?

Doakan aku dapat menjalankan tugasan ni dengan baik dan dapat bekerja di bawah tekanan sebab aku kalo dh tension ni mula nak sakit kepala. Jadi doakan lah segala apa yg aku buat dipermudahkan oleh ALLAH SWT. Amin......



****Tajuk N3 tidak ada kena mengena dengan N3. Sejak dua menjak ni aku menghadapi kesukaran nak pk tajuk N3 yg sesuai napa erkk??

28 comments:

  1. wah..active awak...nie bagus2...
    cantik dengan baju pink tue

    ReplyDelete
  2. hhehehe betul tu bantai jerlah tajuk apa2 pun jagn dok satu hari pokir pasai tajuk
    kang sampai tahun depan tak siap2 n3 heheheee


    pakcik pun layan jer huhuhu

    ReplyDelete
  3. oh.. bagus2.. aktif gitu.. sok2 klu nak dpt keja.. senang tau dik

    ReplyDelete
  4. eh, kau ni gadis pink lah!kahkahkah.tidak mengapa.ianya cocok dan molek...

    ReplyDelete
  5. Naqeeb L,

    haha bubuh ja tajuk apa2 pon yg menarik..
    asalkan ada tajuk sudah
    ngee...
    =P

    ReplyDelete
  6. cutemiut,
    insyaallah kak..
    mudah-mudahan murah rezeki nanti...

    ReplyDelete
  7. DIK AN,

    dh la kena tanggung pastu jawab plak...

    ReplyDelete
  8. padelkopak,

    gadis pink?

    hahaha...

    pon boleh...

    ReplyDelete
  9. nice uniform.. pink woo...
    heheh.. ssh nk jmpe unifrm wrne pink..
    slamat mnjlankn tugas.. :)

    ReplyDelete
  10. lucky,

    mmg susah nk jpa lebih2 lg ada lelaki yg pakai

    hikhik

    ReplyDelete
  11. salam..ingat baju jururawat kat spital swasta LOL..apapun moga melaksanakan tugas dengann baik

    ReplyDelete
  12. arsaili,

    hahaha.....

    sama baju dgn jururawat kira ok lg la tu,

    ada baju yg sebelum2 ni warna dia cm driver bus

    lagi la....

    hahaha

    ReplyDelete
  13. Salam..
    haha..
    memang teda kaitan n3 ngn tajuk..
    jauh ayam dari kuali.. ngeee...

    dan aku suka nengok pict bwh sekali tue...

    kekadang sibuk best gak..
    tapi bila berpanjangan, mcm dh xbest..
    hehe..

    aku bantah tajuk itu!! :)

    ReplyDelete
  14. azrie,

    kalo org lapaq pon bukan dia nk belanja..

    ReplyDelete
  15. LOL,

    Jauh mulut dari perut pon boleh kan?

    kih3...

    ya suka membz kn diri tp bla dh terlalu bz boleh buat kita crazy...

    ReplyDelete
  16. suke lah gmbo atas sekali tu..sgt2 comel
    leh g isi borang tuk calon perempuan melayu..hehehehe

    bju uniform tu pink eh
    alahaiii budak2 laki pun kena pakai ler eh kaler pink..sporting nyerrr

    ReplyDelete
  17. Salam...jawatan ni amanah tau. Jangan sombong diri .Tapi pelajaran jangan terabai kesian mak bapak kau kat kampung.

    ReplyDelete
  18. salam singgah di sini :)

    semoga berjaya dan terus berjaya :)

    ReplyDelete
  19. el,
    ada gaya perempuan melayu terakhir ke??
    huhuhu...

    lelaki + pink = jambu???

    hahaha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi