Monday, August 31, 2009

SALAM KEMERDEKAAN

Salam Kemerdekaan untuk semua....
Tapi sayang, semangat kemerdekaan kurang dirasakan terutamanya pada generasi masa kini. Kenapa erk???

Tahun ni juga hari kemerdekaan kurang meriah jika nak dibandingkan dengan tahun-tahun sebelumnya. Mungkin sebab cuaca dan bulan puasa kot. Ramai orang lebih menumpukan pada ibadat puasa berbanding dengan hari kemerdekaan.

Kat kampung aku ni pon ada yang terpaksa ditempatkan di masjid yang berdekatan disebabkan banjir.. Kesian diorang tu.....

Apa-apa pun hujan-hujan ni dengan cuaca yang tak menentu sila jaga kesihatan masing-masing yerk...

Salam kemerdekaan dan selamat bercuti....



1 MALAYSIA,
RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN...

3 comments:

  1. **Tahun ni juga hari kemerdekaan kurang meriah jika nak dibandingkan dengan tahun-tahun sebelumnya. Mungkin sebab cuaca dan bulan puasa kot.

    ermmm mksudnya jika x posa, cuaca baik kita 'wajib' sambut merdeka lah ek?????
    skdar coment......

    ReplyDelete
  2. Salam merdeka buat adik comel...

    Blog adik ni menarik....
    adik ni kan sempoi jer...meluahkan pendapat dengan bersahaja, dan melontarkan idea serta pandangan dengan santai...

    Emm...keep up ...salam merdeka ya dik..
    selamat berpuasa jugak...
    nanti datanglah Kelantan makan ayam percik akak...!!.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi