Sunday, August 16, 2009

SUKA SUKI SI REMAJA YANG TING TONG



Wahai kengkawan semua, aku kembali lagi setelah 4 hari tidak on9... Sebenarnya pergi bercuti ke satu tempat yang aman dan damai... Hehehe... Sekarang pon dah cuti sem so kita enjoy.. Hihihi..

Ingat lagi N3 aku yang sebelum sebelum ni ada satu cerita yang aku nak cerita tapi malas nak tulis??? Kalo ingat bagus la kalo tak ingat buat-buat ingt la yerk?? Sekarang ni ngah rajin yang tak berapa nak rajin nk update ha cana tu??? Huhuhu..

Sebenarnya nak ceta baru-baru ni sorang kawan yg tinggal kat Shah Alam turun penang. Btw, aku tak pernah jumpa lagi cuma kenal dalam alam maya dan selalu gak calling-calling ni. So dia nak turun Penang jumpa aku.

Aku ok jer kan...Lagi pon dah lama kenal tapi tak pernah jumpa. Dok gebang2 dlm YM n tpon jer.. So dia turun Penang. Bermulalah geng pengembaraan UPIN DAN IPIN. Eh tetiba lak kan?? Huhuhu...

So dia datang Penang. Aku pon bawa la dia p Bukit Bendera. Tapi malangnya kalo hari minggu ni memang sentiasa penuh. Kalo nak naik kereta api kabel tu terpaksa la berhimpit-himpit dengan ramai orang. Terpaksa la bau badan yg bermacam2 jenis. Kena duduk tepi pak arab lagi ar hangittttt.....Uwekkss tak dapat nk bayangkan bau dia.

Lebih malang lagi orang Indon sambut merdeka negara depa kat atas Bukit Bendera tu. Punya la ramai...Masa nak beratur nak turun terpaksa bersesak ngan geng2 Indon. Aduyai Pening2....Tahan jer la kan???

Pastu esok tu p mandi laut lak. P sekali ngan Kak Farah n Qema. Tak kan nak p 2? Xmo xmo xmo cam tu. Tak baik, tak baik...Hehehe.. Aku sebenarnya tak suka mandi laut. Depa yang mandi sakan sangat. So pe lagi jom layan pic.


Gaya stylo dari aku
Hehehe...




Si qema my roomate




Kak farah ngan aksi comey.

Dia suruh promote pic dia dalam blog aku.

So pada korang kat luar sana kalo nk berkenalan silakan.

Masih single yerk??

Hehehe...






Pic kami bertiga. Ni geng2 kapla senget

hahaha...

Gila-gila remaja tahap gaban

kui3...




Peace...

Weee......





Ni aksi gali lubang tanam sendiri. Kah3....

Musa, member ym yg sangat baikkkk...

Kredit untuk awk

hehehe....



=P







Sebenarnya kebetulan hari tu ombak kuat. Boleh mandi tepi2 jer. Tapi ombak tu memang kuat gila la. Kak Farah pon boleh tumbang kena pukul dengan ombak. Hehehe...Apa tah lagi si Qema tu.

Yang si Qema lak asyik jatuh kena pukul ombak, nak bangun kena ombak lagi pastu jatuh. Gaya nak bangun jer kena lagi. Hahaha... Siot jer....Pastu boleh lak dia p marah kat ombak tu "sabarlah orang nak bangun" sambil mata dia jegil-jegil kat ombak tu hahaha... Lawak-lawak....

Musa mandi lagi sakan. Siap dok lompat terjun laut lagi. Macam la mandi air terjun hahaha... Dok lompat lawan ombak hahaha...Macam-macam la depa 3 orang ni.


Aku??? Duduk tepi pantai jer tengok depa mandi. Mandi pon xsmpai 5 minit. Kui3... Dok gelak tengok depa mandi. Macam-macam aksi. Tapi bila balik, aku yang letih lebih. Tdo awal dari budak berdua tu. Sakit badan2, lenguh kaki2. Yang depa tu siap perli lagi orang lain yang mandi sakan orang lain lak yg sakit lebih hehehe...

Biasalah badan aku manja sket. Kih3.... Lagipun bukan letih apa, letih gelak tengok depa hahaha.. Lawak la.......



Pic Kami berempat yang sempat di snap






Peace dari kami bertiga.



Malam lak kami singgah karoke. Lantak la sora tak sedap ka apa ka ada aku kesah??? Hahaha.. Kak Farah nyanyi lagu celine dion, pastu nyanyi lagu Rela sapa tah nyanyi. Lagu tu lagu lama. Masa karoke ni macam2 aksi gila kami wat.


Yang tak boleh blah tu aku ngan kak farah nyanyi lagu hindustan. Lagu chale chaiya. Chale chaiya chaiya chaiya, chaiya chaiya chaiya.. Hahahaha.. Korang ingat tak lagu ni??? Musa diam jer. Rasanya tergamam kot tengok aksi kami kah3....


Ye la selama ni tengok pic aku muka ayu jer, sopan gituuuuu...Rupa-rupanya ting tong gak aku ni kah3....Gila-gila sket...... Hamik ko kih3... Pastu aku berduet lagu ucapkan dengan kak farah. Ala lagu duet yusri ngan erra tu.


Musa pon nyanyi gak. Lagu pe tah huhu tak ingat. Si qema tu jer yang malu2 nak nyanyi. Asyik gelak jer tengok aksi aku ngan kak farah. Siap berlakon lagi masa nyanyi lagu ucapkan. Masa nyanyi lagu hindustan dia terkejut tengok aku leh gak nyanyi lagu tu. Ala besa la Kajol kan?? Hahahaha...


Last sekali aku duet ngan musa nyanyi lagu JIKA. Lepas tu balikkkk... Hehehe.... Memang best la hang out ngan depa. Suma kapla senget masuk sangat la tu hahahaha.. Apa-apa pun thanks kat Musa sebab bawa kuar dan telah meng happy kan kak farah yg masa tu ngah sedih.



Love uolssss.....


Sweetttt LOVE.....


Satu lagi Kenangan manis yang akan menjadi lipatan sejarah dalam hidup ku.

=)




14 comments:

  1. Erk..

    yg dalam pasir tu mcm duyung pun ada la....ngeh3X

    ReplyDelete
  2. duyung ker kak??

    saya nengok cm dugung jer...

    hahahaha...

    ReplyDelete
  3. woooo.. gi jenjalan tak ajak2 yerr.. woooo.. nak majuk ahh..

    ReplyDelete
  4. cukup la sy dah kena 2 tahun lepas situasi yang sama. cukup la sekali dah kena macam tu dan serik dah nak pegi sana

    adoi~

    Pengalaman pahit tu memang sentiasa jadi igauan. panjang ceritanya

    ReplyDelete
  5. sis nita,
    olololo...

    bucuk2 abg joe ni...

    jangan la majuk2...

    hehehe...

    saya tunggu akak turun Penang nti saya bawa pusing2 Penang hehehe...

    nak tak??

    ReplyDelete
  6. Luth,

    panjang ceta eyh??

    xpa2 nanti amik masa kita ceta len...

    hehe..

    ReplyDelete
  7. Masih teringin nak naik bukit bendera

    ReplyDelete
  8. pheeeeeeeeeeeeeeeewit.......

    itu dia geng upin dan ipin...

    Musa tue ader tpt nak jadik special ker..?

    huhu....

    ReplyDelete
  9. Paan yg bukan adik lg:

    kurang pasti shah haram tu kat na.

    Shah halal pon xtau gk kat na..

    huhu

    ReplyDelete
  10. pok li:

    jgn p waktu cuti sudah..

    nti terpaksa bersesak-sesak....

    ReplyDelete
  11. LOL,

    apa tu tak paham......

    lalalalalalalalala...............

    =P

    ReplyDelete
  12. wahhh sgt ronok2 byk n3 ni
    sgt2 hepi korg ber4 eh
    aku pun rs hepi jugak w/pun x ikut sekali
    kahhhhhhhhhhhh
    bc n3 ni pun gelak sorg2 kat ofis
    hehehehehe

    ReplyDelete
  13. el,

    bila-bila kita g beramai-ramai la pulak ye kak..

    hehe...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi