Tuesday, September 22, 2009

1 HARI DI HARI RAYA


Raya raya raya... Selamat hari raya.....Huhu...Mesti semua dalam mood raya kan??? Pergi beraya pon tak puas lagi.......Hari ni dah raya ke-3. Macam mana raya korang??

Alhamdulillah...Raya kali ni aku sempat g sembahyang raya sebab 2,3 raya yang lepas-lepas asyik dapat bendera merah jer..huhu...Baru raya kali ni aku boleh g sembahyang raya.

Abeh sembahyang raya g ziarah kubur arwah wan dan sanak saudara yang lain yang telah meninggal dunia. Pastu baru la g rumah sedara-mara yg lain g beraya.

Tapi yang paling kecoh sekali sebelum g beraya bila amik gambar raya keluarga kecoh kemain dgn umi aku dok pot pet pot pet suh amik pic siap2...Yang adik aku si ijat lak nak p beraya n kutip duit raya pa lg kalut kemain la suh cepat..

Jom nengok pic raya keluarga aku...


3 keluarga bergambar dengan tok..





MY FAMILY-

TEMA WARNA-WARNI





ADIK BERADIK AKU






IKUT TURUTAN DARI KANAN SULUNG SAMPAI KE BONGSU: Anis, iskandar,apit,apan,ijat





Yang ni si bongsu puteri...
PEACE!!





Walaupun raya kali ni tak semeriah macam beraya masa arwah wan ada, tapi raya kali ni gak membawa seribu kenangan pada kami.

Tapi bila jumpa adik beradik n sedara mara yg jauh mahupun dekat dan kawan-kawan yg paling tak tahan telinga nk dengar bila depa dok tegur aku semakin bulat...Haiyooo.... Sabar jer la kan.. Demok sementara jer ni huhu..Pasni hari-hari nak training futsal...Kaki dh ok hehe...

Nak men futsal, nak joging, nak jaga makan sket kompom leh kurus hahaha.... Ala chubby sket jer sekarang ni..Bukan demok sgt pon kan??? (ayat sedapkan ati sendiri ni) huhuhu...

To all my fren, selamat hari raya maaf zahir batin.... Hepy sokmo....



8 comments:

  1. Salam lebaran aok ek..

    MAAF ZAHIR BATIN

    ReplyDelete
  2. seronoknya berhari raya...
    selamat hari lebaran..
    maaf ya kalau ada salah silap

    ReplyDelete
  3. wah...best....hahahah..

    memang bikin pecah umah

    ReplyDelete
  4. dah balik png ke blom..hehehe

    ReplyDelete
  5. raya nek basikal tua... hmmm]
    sungguh nostalgik

    ReplyDelete
  6. aku mesej ang suruh mai raya umah aku tapi tak sampai2 pun
    tukaq no hp ka weih?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi