Thursday, September 17, 2009

RAYA RAYA RAYA SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum semua...

Dah nak raya ni. Semua orang mesti dh balik kampung kan???

Aku pon sama. Dah ada kat rumah pon hihi...

Balik-balik tengok umi aku tengah wat kuih raya.


Dan sempena hari raya yang akan tiba ini aku ingin ucapkan





Namun, jangan dilupakan orang yang telah tiada.

Terutamanya ibu bapa yang mungkin telah dijemput oleh ILAHI.

Semoga terus tabah menghadapi hari-hari yang mendatang.



Semoga hari raya ini memberi seribu makna kepada anda.
Jangan sedih-sedih ok??




Kepada yang balik kampung dengan memandu tu

Berhati-hati lah dijalan raya..





Nah duit raya dari aku...

hehehe...





Kepada semua blogger Selamat Hari Raya aku ucapkan.

Aku ingin memohon kemaafan kepada semua pembaca blog aku

sekiranya aku ada melakukan kesilapan atau membuat anda semua berkecil hati,

Maafkan aku dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Selepas raya kita bertemu lagi yek dalam blog..

Miss uolss...


7 comments:

  1. wahhh dh ada kat kpg eh
    sah2 x tolong mak buat kuih raya
    24 jam ngadap komputer..caitttt sunat kang
    hehehehehehe

    selamat hari rayaaaaaaaaaaaaaaa
    maaf dipinta...

    ReplyDelete
  2. slmt hri raya..
    wak kuih bnyk2..
    nti kasik kt aku..
    hehe

    ReplyDelete
  3. salam lebaran..dan maaf atas silap dan salah

    ReplyDelete
  4. Salam lebaran dan maaf atas salah & silap

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    slamat Hari Raya,
    maaf zahir batin,
    terima kasih kerana sudi menziarahi blog kerdil saya,.
    si 'kunang-kunang'..
    moga sentiasa dalam kesejahteraan dan kegembiraan dalam acuan keredhaanNya..
    insyAllah..

    wassalam..

    ReplyDelete
  6. Hai..Cik aniss..
    Selamat hari raya.
    Maaf zahir dan batin.
    Kalau ada silap dan salah sepanjang perkenalan kita.
    Semoga bahagia bersama keluarga.Kalau gi beraya,hati-hati dijalan raya.

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya
    semoga bergumbira
    disamping keluarga
    yg tercinta

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi