Tuesday, September 1, 2009

BILA AKU START JADI POYO....





Apsal muka aku jadi cm gini erk? Ermmm susah hati betul la... Susah hati sebab apa plak?? Ermm...ermmm...Malu la cheq nak gtau...Hikhik..Gelak malu-malu

Sebenarnya... sebenarnya... sebenarnya apa??? Uish..tak sabar-sabar betul. Sebenarnya dateline untuk aku mencari jodoh sudah hampir tamat tapi tak jumpa-jumpa gk yg berkenan di hati.

Ha gelak la gelak puas-puas...Huhuhu.. Ni yang cheq malu nk gtau ni hihihi... Dulu ada dalam N3 aku gtau kunun-kunun nak couple bila sampai tarikh 9-9-2009. Kunun-kunun cam tarikh orang kawen la kan hehehe... Tapi setakat ni aku belum ada sapa lg. Nak tau lebih lanjut KLIK SINI

Awat la tak ada yang berkenan di hati tah.. Haihh...Risau gak... Ke tak ada yang berani nak meluahkan??? Kalo berani pon lom tentu aku dapat terima. Napa erkk??

Aku ni pelik sket kadang2 kawan lama lom tentu aku leh suka tapi yg baru kenal kadang2 bleh lak terjatuh cinta. Parah,parah....Hahaha...Soal hati ni memang susah nak difahami. Tapi kan kalo la dapat couple bila tarikh 09-09-2009 perghh...Kena pulak tunang or kawen 10-10-2010 hahaha...Mula la nk berangan... Gedik betul anak dara ni hihihi...


Kalo ada bf mesti aku happy cam ni kan??? =) hehehe.. Sweetttt jer... =P



PESANAN PENAJA : N3 ini adalah sekadar kepoyoan aku yerk. Tak ada kena mengena dengan hidup ataupun yang mati.. Peace....




12 comments:

  1. salam..

    nak kawen le tue..

    hee..;)

    salam ramadhan..

    wassalam..

    ReplyDelete
  2. Ha!Kenapa tak jumpa lagi?Nak tau apa jawapan Dr.Rey?Dengan lagi takbur dan riaknya saya bagitau awak jawapannya.Jawapanya adalah "Jawapannya ada pada awak"..hahahahaa

    ReplyDelete
  3. cahaya malam,

    nak kawen...

    tapi calon tak ada..

    hehehe

    ReplyDelete
  4. THE STREET RUFFIAN (NB),

    hahahaha...

    kita tak cm org tu yg dah tuttt...

    hahaha...bahagia la hendaknye yerk..

    ReplyDelete
  5. adoyai..air pala byk sgt ni..kahhhh
    alahhh ada lah tu kat mn2 tu...
    kena cari..cari jgn x cari..
    hope dpt ok
    heheheheh

    ReplyDelete
  6. el,

    kalo la petik cari pap!! tibe2 muncul kan best

    hahaha

    ReplyDelete
  7. hehehe! komen EL itewww.. sangat lawak..

    ReplyDelete
  8. Paan,

    nak kawen kena ada calon la paan...

    huhu...

    mao jadi calon ker??

    ReplyDelete
  9. sis nita,

    kak el cam biasa la berdekah-dekah..

    hahaha...

    ReplyDelete
  10. Oi..Buang la NB kt hujung nama sy tu..Apa tu?Ngarut2 jek dia ni..
    HEhehehehe
    Sy bahagia?terima kasih..hehehe

    ReplyDelete
  11. TSR (NB),

    hahahaha..

    NB tu kan simbolik..

    xleh buang la..

    hahaha..

    berpeloh-peloh..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi