Friday, September 4, 2009

KANTOI!!!!





Wiwittt....Pic sape tu yg comey sangat tu??? Comey kan dia??? Hahahaha...Poyo jer kan.... Tiba-tiba aku teringat satu kenangan lama masa bulan posa waktu sekolah-sekolah dulu.

Tapi ku nak cerita pasal ex-boy aku masa tu aku form 3. Huhuhu..(Sila maklum aku ramai ex-boy k??) Hahaha...Dia lak tua 2 tahun dari aku. Tapi bukan si jejaka kampung tu yerk.. Yang tu ex-boy masa form4-5. Huhuhu..

Berbalik pada ceta tadi, ada satu hari tu waktu tengahari aku p la kedai gambar nak cuci gambar ye la kan tak kan nk cuci kain plak kat kedai gambar hehehe..Konon-konon nk p cuci pic aku ngan ex-boy aku tu la kan.

Kebetulan sebelah kedai gambar tu ada kedai makan. Agak ramai gak la orang yg dok p beli nasi tapi yg ku herannya time tu waktu tengahari. Yang menariknya lelaki la yg ramai dok p beli nasi kat c2. Nak beli siap-siap utk buka posa kot walaupun time tu waktu tengahari. (fikir positif saja la yerk??)

Selesai jer cuci gambar masa nak kuar g kat motor (walaupun time tu aku tak ada lesen lg) pastu kan tiba-tiba tersentap aku melihat seseorang. Nak tau sapa???

Ex-boy aku dgn selamber je pegang nasi bungkus keluar dari kedai makan tu. Dia tak perasan aku lagi masa tu. Aku pun berdehem la "ehem..." dia terkejut tgk aku pastu senyum-senyum sumbing. " Awal beli nasi nak buka posa??" perli aku. Dia senyum jer dgn muka tak bersalah dia. Pastu aku pon blahh...

Hampeh punya pak we. Tak posa rupanya. Haihhh...Pastu pe lagi aku asyik perli jer kalo jumpa dia. Hahaha... Hampeh jer kan?? Cam ni ke nak buat laki?? Uishh form 3 sudah pk nk berlaki tak patut-tak patut hahaha.....

Pastu clash ler.. Idakk la aku nak tunggu orang cm gitu kan??? Walaupun ex-boy aku ni pun tiutt cam ex-boy aku yg laen2 tapi kalo pangai cm gitu huh...Sorry to say la kan??

Nak nengok pic dia ker??? Huhu..Pic xda la. ye la zaman dulu-dulu amik gambo guna filem cap kodak...Mana da digital cm skrg ni terus masuk dlm laptop jer...

Sesekali teringat kisah dulu buat aku tersenyum jer.. Tambah time posa-posa ni kan?? Macam-macam cerita ada.....


**Tadi aku kuar nak g kelas rupa-rupanya aku pakai selipar sebelah lain sebelah lain. Nasib baik sedar awal...Kalo takk.....Malu cheq...


8 comments:

  1. tu la..sedp sgt post nye smpi seliper pun ble tsilp pkai..wakakaka..ape da....

    ReplyDelete
  2. erk! lagu bila rindu ku sebut namamu yerr.. huhuhu! cam penah dapat jerr lagu ni dari seseorang.. :P

    hahah! ko kan.. camnerr leh pakai selipar seblah lain tu.. :)

    ReplyDelete
  3. zubair,

    hehehe...

    kalo kelam kabut memang cm gitu..

    kadang2 cari dompet duduk dpn mata pon xnmpak..

    ReplyDelete
  4. sis nita,

    cm sodap plak lagu tu

    hahaha...

    sesuaii gitu dia bg lagu tu utk akak wakaka...

    =P

    ReplyDelete
  5. lain kali mintak sebungkus... awak kan ade cuti pose..ahaaks

    ReplyDelete
  6. ber_uwang,

    time tu xsmpai lg hari cuti khas..

    hehehe

    ReplyDelete
  7. tu laaa heran gak
    rmi gilakkk ex-boi adek ni haaa
    suspekkkk wooooo

    psl pki slipar sebelah len2 tu kan
    akk pun penah kena...
    haaaa bkn dah halfway
    dah smpi tempat yg dituju..
    ape lg sembunyi2 ngan suar...
    sib bek suar labuh..kahhhhh

    ReplyDelete
  8. Dan ex-bf awak tu dengar cerita sekarang dah kaya, rumah besar, kereta 5-6 bijik. Ada rasa menyesal x kalo cenggitu hakikatnya?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi